mandag, september 29, 2008

Happy day!

Nå er alt supert. Hatt en skikkelig koselig alene dag i dag. Ingenting som er bedre enn det. Var ute å gikk en lang tur i solskinnet i stad, og fikk samlet alle tanker. Er så deilig og gå ute alene å bare være. Og så er det så pent ute nå. Skyfri blå himmel, sol som skinner og masse fine farger på trærne. Høsten er definitivt den peneste årstiden. Bortsett fra vinteren da, hvis det er sånn ordentlig vinter uten slaps!
Når jeg kom inn fra turen min lagde jeg meg en god kopp kakao og leste litt i boka mi. PS. I Love You. Lest boka tre ganger nå, og sett filmen ett par ganger, men blir aldri lei. Den er så fin.
Etterpå nå skal jeg ta ansiktsmaske, fotbad osv. Pleie meg selv rett og slett. Nå begynner det jo å mørkne ute allerede. Nesten litt for tidlig, men men. Har også vært inne å sett på konserter framover. 3 november skal mamma og jeg på Keane konsert i Oslo, og 4 november skal Anette, Gry og jeg på Gavin DeGraw konsert! Gleder meg skikkelig!! Kunne ønske Melissa, lillesøsteren min, også skulle vært med på Keane konserten, men det går dårlig siden hun har flyttet til Florida. Den heldiggrisen. Hun jobber på Disney World og skal jobbe der fram til sommern'09. Så mamma og jeg skal bort å besøke hun om noen måneder. Gleder meg sinnsykt! Har så mye å glede meg til så jeg egentlig ikke aner hva jeg skal glede meg mest til. Hehe.

Nå skal jeg kose meg. Vi blogges senere ;*


11 kommentarer:

Sofie sa...

PS.I love you er så bra en film!

Margit sa...

Seriøst?? Gavin Degraw i Oslo?? :o Det må jeg jo få med meg!!!

Trine Elita sa...

Hehe ja, det var flaut NOK :-P haha!

Margit sa...

har allerede gjort det:p så nå prøver jeg bare å få med meg noen venninner:) blir jo dødskult!! :)

Dritt sa...

aw, jeg har sett filmen til p.s. i love you. er boka fin? jeg tenker kanskje å lese den.

Dritt sa...

aaw^^ ønsker deg lykke til på date. så kos!

Tine Carita sa...

Leste det om fibernett nedafor her. Kommer det ikke før om 2år til sarp? hehe. Nå er jeg litt glad jeg bor på Rolvsøy, fibernett er genialt ;-D hehe.. Bra du har det bra fortiden, det har jeg også! mihi <3

Portveien10 sa...

Sånne dager er det beste jeg vet også:D
Særlig nå på høsten:)

TINE sa...

Hørtes ut som en deilig dag:) Jeg har utfordret deg på bloggen min:) håper du tar utfordingen.mihi<3

Dritt sa...

hvordan gikk daten:D?

Dritt sa...

aw. søtt av han!