søndag, september 21, 2008

Saturday night.

I går hadde vi pumps-vors hos Maja. Alle jentene som kom måtte ha på seg pumps, ellers kom man ikke inn. Veldig morsomt egentlig. Hadde masse alkohol og singstar. Ble mye "Hit me baby one more time". Hehe. Ganial sang, og en sang alle kan. Etter mange drammer ble vi alle ganske i farta og Maja nekta å gi fra seg mikrofonen. Ho hadde det nemlig sinnsykt gøy med å synge, men ho stod å gynga fram og tilbake. Ikke helt stødig på foten etter hvert se. Var en del nye ansikter, og det var kjempe hyggelig. Linn Therese var utrolig hyggelig :)
Dro på byen etterhvert og da forsvant alle fra hverandre. Anette og jeg holdt godt sammen da. Det gjør vi stort sett alltid! Dro vel hjem fra byen når det stengte, husker ikke helt når. Da jeg kom hjem la jeg meg på sofaen og så på Raise your voice. Den er så søt den filmen der, men kanskje ikke den rette filmen å se når man har fått litt innabords. Så når den tristeste scenen på slutten av filmen kom, bestemte jeg meg for å legge meg. Ellers hadde jeg blitt sittende å sippe helt til morgenkvisten. Og det vil vi ikke ha noe av. Nå skal jeg slappe helt av og se på Sex And The City. Så blir nok formen bedre etter hvert. Neste helg blir det nok rolig, blir så sliten dagen derpå.
Legger ut ett par bilder her, og resten på Facebook. Bare å legge meg til :)
Hva har dere gjort i helgen?





10 kommentarer:

Yvonne sa...

Hehe tusen takk :)
Du og hadde fin blogg ;D

Emelie sa...

åå. Hørtes kjempe koselig ut!<3

Anonym sa...

Jep :) Så kult konsept! Morsomt med bilder :-)

I sa...

Hihi. Så stilig :D Kule bilder!

Marita Førisdal sa...

masse koselige bilder<3

Trine Elita sa...

Hehe, om det gjør a! herre. De bruker det for at jeg ikke skal finne ut hvem de er. det iriterer!

Tone sa...

så kult med pumps vors :D
jeg har kost meg med kjæresten min bare :)

Unknown sa...

Så koselig ut :)

hg sa...

takker :)

skal slappe av :) det er best
har ikke tid tho, har masse
skolegreier å gjøre : - (

Anonym sa...

så gøy ut :) kult konsept