onsdag, september 24, 2008

Fibernett.

Jeg vil ha Fibernett!!
På Rolvsøy har de nå lagt ut Fibernett. Det er tv, internett og telefon i en pakke. Helt genialt. Tv greiene er veldig likt amerikanse TiVo. Kan ta opp serier, filmer ++ rett på en hardisk. Man kan leie filmer! Ja, du leste riktig. Du kan altså sitte hjemme i din egen stue og leie filmer rett til tven din. Er ikke det genialt så vet ikke jeg. Dem har til og med akvarium og peis til tven. Haha. Fibernett koster 6000 kroner å få, og etter det 800 kroner i måneden. Men da har man jo både tv, internett og telefon, så det er ganske rimelig.
Spurte han ene Fibernett duden i stad om når det kommer til Sarpsborg. Det kan ta sin tid. TO ÅR!!! Det er lenge det. Så nå lurer jeg nesten på om jeg må flytte til Fredrikstad.

2 kommentarer:

TINE sa...

Typen min driver med fibernett;D tæhæ. Det er geniaaalt!:) Må nesten pelle rompa di ned hit,for her er det tilgjengelig flere steder(a)

Anonym sa...

ja det kan jo hende det kommer til sarpsborg snart også