mandag, september 15, 2008

Hjelp.

I morgen skal jeg på date!!! Gru/gleder meg så sinnsykt. Har kjent han jeg skal på date med i ca ett år, siden han er broren til venninna mi. Har snakket mye sammen og plutselig fant vi ut at vi skulle prøve å begynne å date litt. Han er en aller tiders gutt. Liker han godt fra før, men blir alltid rart på den første daten. Huff. Aner ikke hva jeg skal ha på meg eller noe. Trenger hjelp!
Noen som har noen gode råd?
Hatt en kjempe koselig samtale med min kjære Tine i dag. Hun spurte meg om jeg vil være fadder når hun får babyen til året. Så sinnsykt koselig. Bare satt og glisa fra øre til øre når hun spurte, og jeg sa selvagt ja! Hva gjør jeg ikke for jenta mi. Hehe. Kan bli ganske spennede. Vet egentlig ikke hva fadderenes oppgave blir, men jeg skal nok fikse det. You can count on me baby!
Nå skal jeg sette meg godt til rette i sofaen min, og se på Sex and the city og drikke sjokomelk. Alltid gøy. Digger serien og digger Samantha! Ha en super fin kveld alle sammen, så blogges vi i morgen!



4 kommentarer:

Meg sa...

Ja, det skjønner jeg veldig godt;)

.. Så koselig å dra på date <3
Hva skal dere gjøre for noe? :)

Anonym sa...

Takk for kommentar :D Fint å vite at jeg ikke er alene om det. Er så kjipt å ringe banken å få sjokk!

KjerstiF sa...

Hmm, jeg synes du skal ha på deg noe du føler deg bra i:) Trenger ikke være så pynta, så lenge du føler deg vel. Da blir alt så mye bedre vettu:)

Anonym sa...

Sex and the City er så konge!!