mandag, september 22, 2008

Miss my hair.

Nå er jeg på besøk hos mamman min og sitter å glaner på gamle dataen min. Titter på gamle bilder osv. Og en ting er sikkert! Jeg savner gamle lange håret mitt :( skjønner ikke hvorfor jeg klippa meg jeg. Nå skal jeg spare og spare. Langt skal det bli igjen.
Kom over mange bilder av Birgitte og meg også. Min gamle bestevenninne som jeg ikke har sett på lenge. Snakket med ho i stad, og vi skal finne på noe i høstferien. Det blir koselig.
Har dere noe dere savner veldig?

6 kommentarer:

Ida Bianca sa...

Takk for det søta! Hehe :)
www.ryanair.no ! Masse masse bilig :)

hg sa...

GoJane.com

Annette sa...

får håpe håret vokser raskt da :-) mitt vokser nemlig saaakte, og jeg sparer og sparer.. huff

Jeg savner sommeren <3

TINE sa...

du er søt uansett om du har kort eller langt hår gullet!:) hihi Jeg savner deg!
morro at du er ivrig på blogginga nå;D skjerpe meg selv:p

Karoline sa...

Jeg savner vennene jeg har flytta langt vekk i fra. :( fin blogg :P

Mammabenti sa...

savner egentlig ikke så mye, men kanskje da jeg var mindre da det ikke fantes større problemer en fjortisforelskelse:p