torsdag, september 11, 2008

Cry.

This time was different
Felt like I was just a victim
And it cut me like a knife
When you walked out of my life
Now I'm in this condition
And I've got all the symptoms
Of a girl with a broken heart
But no matter what, you'll never see me cry.

Rihanna - Cry.
Favorittsangen akkurat nå. Last ned om dere ikke har den. Anbefales!!

I dag har dagen min vært ganske tankefull. Føler at jeg tenker og tenker for tiden. Ikke alltid det er like bra, men så kan det også være ganske bra. For det er nok den eneste tingen som gjør at jeg ikke blir helt koko. Det er det at jeg kan tenke på ting. Som i dag. I dag har jeg tenkt mye på ærlighet og kjærlighet. Hvorfor er det sånn at man egentlig aldri er 100% ærlig? Jeg mener, man elsker kanskje en person men man tør ikke fortelle den personen det. Hvorfor ikke? Er man redd for å bli avvist? Eller er man redd for at følelsene skal bli gjengjeldt? Jeg har grublet ille på det spørsmålet i dag, og jeg har fortsatt ikke funnet svaret. Så hva er jeg egentlig redd for? Jeg vil gjerne si at jeg er redd for å bli avvist, men er jeg egentlig det? Kanskje det å bli avvist hadde vært bra for meg. Kanskje det er akkurat det jeg tenger. Gudene vet. Tror jeg i allefall.
Hva føler dere? Er dere redd for å fortelle hva dere føler?

5 kommentarer:

Meg sa...

Ah, den sangen er nydelig! <3
Ugg's er også nydelig, har du selv?:)

Mammabenti sa...

Ja den sangen er kjempe fin :)

Rart det at man ikke tørr å være helt ærlig mot en person man kanskje elsker:(

Line og baby❤ sa...

Ja, filmen var kjempe søt:) Joda, går bra med meg, deg da?:)
Linker deg jeg?:)
Line

Mia sa...

fin blogg :)

Julie Kristine sa...

Ja, egentlig. Hva er vitsen med skolebilder? Minner ja, men hva annet? Er ganske unødvendig. Men jaja, finner meg i det. Bare typisk at vi skal ta skolebilde på DEN dagen :-/