tirsdag, september 16, 2008

When you're gone

the pieces of my heart are missing you... Var en tur ute å gikk i stad, og da gikk jeg innom grava til han bror. Der var også Unni og Jasmin. Ganske hyggelig å møte på dem, og vite at det er fler som er ofte på grava, uansett hvor sent det er. Lagde hjerte av telys, og prøvde å tenne på, men det blåste en del så det funka ikke helt. Tanken var god i allefall. Når vi var der, kunne jeg ikke la være å tenke at Ronnie skulle vært der. Han hadde kommet med en morsom kommentar og prøvd å få oss til å le. Standard han. Savner deg masse bror.

When you're gone
The pieces of my heart are missing you
When you're gone
The face I came to know is missing too
When you're gone
The words I need to hear to always get me through the day
And make it okay
I miss you

10 kommentarer:

KjerstiF sa...

Så koselig tanke med talglysene :) Håper det går bra, ta vare på minnene! Og masse lykke til på daten;)

Anonym sa...

Hehe, men det er hyggelig :-D

Fint du hadde gjort det på graven. Han ble nok glad for det :)

Anonym sa...

takk for kommentaren på bloggen min :) Søt blogg du har!

Nei, jeg vet det. Jeg er ikke urolig for at han kommer til å være utro, mer det at jeg vet at han kanskje kommer til å være full hver gang de skal ut, osv. Det er kjipt :/ hehe. Men går nok bra :)

Annette sa...

huff :( ta vare på alle gode minner! du hadde gjort det veldig fint :)

idafkof sa...

hyggelig gjort av deg, han ville nok satt pris på det :]

kondolerer...

Lise Lotte sa...

Utrolig tanke ang telysene :)

I sa...

Åh, dette var trist å lese om.. :(

Men ja, tanken var hvertfall fin. <3

Håper daten i går gikk bra? :)

Anonym sa...

Ja hvor ender man opp egentlig? =P
Takk for det! :)

Tine Carita sa...

Klart jeg husker deg :) Så kommentaren din nå jeg se, heh.

Fin blogg du har søta! :) Trist det om broren din :/

Ida Bianca sa...

hei! takk for det du :) på pcn fins det noe som heter windows moviemaker. Finn fram det og let deg frem :D er moro! .. ellers har du en kjempe fin blogg, søta