fredag, september 12, 2008

Filmkveld.

I dag har Anette og jeg hatt filmkveld. Så to ganske bra, morsomme filmer. Vi leide oss "The Hottie & The Nottie" og "In the land of women". De var begge to filmer jeg virkelig anbefaler, så jeg skriver litt om dem under her jeg. Enjoy :)

"The Hottie & The Nottie" handla om hvordan vi mennesker er flinke til å dømme etter utseende. Ganske morsom film. Paris Hilton spilte såklart den jenta som hadde det "perfekte" utseendet, og Christine Lakin spilte den som hadde vært mindre heldig. Helt utrolig hvor stygg man kan få en pen person til å se ut ved hjelp av teatersminke. Var en ganske så morsom film, som jeg syns er verdt å se. Så løp og lei!

"In the land of woman" var en utrolig nydelig film om en gutt, som ble spilt av den supersøte Adam Brody, som har veldig kjærlighetssorg etter han har blitt dumpet av kjæresten sin. Han flytter til sin bestemor for å komme seg bort. Der møte han en mor og hennes to døtre. Skjer masse i filmen, så jeg slutter å fortelle om den her. Vil ikke ødlegge filmspenningen. Denne filmen var i allefall utrolig søt, og liker man kjekke gutter som Adam Brody er denne virkelig verdt å se!



Har dere sett noen filmer i det siste som dere anbefaler?
Hva er favoritt filmen deres?

6 kommentarer:

Karoline sa...

Mamma Mia.. <3
Amazing Movie..

yndlingsfilmen må vel bli Raise Your Voice, Million Dollar Baby eller Raise Your Voice

Meg sa...

Neei? Å så surt. Jeg hadde begynt å grine om noen sin hund hadde spist mine :|

Camilla Didriksen sa...

Jeg anbefaler 88 minutes, TRADE, ehm. Så vet jeg ikke :) Hehe

Julie Kristine sa...

Ja, får håpe på det beste :-) hehe.

Filmer jeg liker utrolig godt som jeg har sett sånn i det siste er Death Sentence, thriller. Ikke alltid jeg er i humør for slike filmer, men. Den var utrolig bra hvertfall :)

I sa...

Takk i lige måde! De filmene hørtes artige ut, særlig den siste:O) Bra du ikke røpet mer da =)

Ser nesten aldri på film men har fått anbefalt "Mannen som elsket Yngve", og har kjempelyst til å se den!

Ida Bianca sa...

Alle Paris Hilton filmer er så ræva. Men allikevel er det noe som får meg til å juble og leie filmene hennes allikevel. Ikke spør meg hva det er. Haha.