fredag, oktober 03, 2008

Too late to apologize.

Vet jeg ikke har blogga på noen dager nå, men har foregått mye oppi huet mitt som jeg ikke har villet bry dere med. Nå er alt på rett kjøl igjen, så nå blir dere ikke kvitt meg på en stund. Har fått utfordring av min søte Tine, så får vel ta den da. Hehe.

KLÆR
Sko: Mine svarte Converse.
Sneakers: What?
Jeans: H&M, Carlings
T-shirt: Gina Tricot, H&M
Undertøy: Kjøper kun fra H&M egentlig.

ACCESSOARER
Veske: En stor svart fra Wedins
Lommebok: En liten sort en Wedins
Solbriller: Fra H&M
Klokke: En fra Bulgaria

TEKNIKK
TV: Aner ikke hva den heter
Stereo: ?
Mobiltelefon: Sony Ericsson
Mp3: En jeg har fått av søs
Data: Amitech

BADET
Tannkrem: Colgate
Såpe: Palmolive
Parfyme: Hugo Boss, DKNY
Medisin: Ingen
Vitamin: C vitaminer
Hodepinetablett: Paracet

MAT OG DRIKKE
Mineralvann: Imsdalvann eller Villa Farris
Vin: Riesling
Brød: Solsikkebrød.
Is: Jordbæris

HJEMME
Seng: 120 rammemadrass
Espressomaskin: Nope
Kjøleskap: Hakke peil

FREMKOMSTMIDDEL
Bil: Har ikke
Taxi: Sjeldent, bor jo i byn
Sykkel:Ødelagt

ØVRIG
Frisør: Varierer
Bank: DnB Nor

2 kommentarer:

Line og baby❤ sa...

Morro, kjekt å vite om folk ;D

TINE sa...

hihi regnet med at du tok den;D