torsdag, september 18, 2008

Big girls don't cry.

I går hadde jeg en ganske fullpakka dag. Var en tur på pizzanini sammen med min søte Gry. Der drakk vi kaffe lattè og skravla som to høner. Hadde en del å snakke om da. Var utrolig koselig. Satt vel der ett par timer, før jeg dro videre for å besøke min kjære mor. Hun ligger nemlig med influensa, og hun blir veldig rastløs når hun er alene. Så jeg tok meg en tur til hun, og der spiste vi litt pizza og så på 7th heaven. Den serien er så kos. Får meg alltid i godt humør den. Etter jeg hadde vært hos mamma noen timer, ble jeg hentet av Iren. Vi dro på kino og så "Dumpet av Sarah Marshall" eller hva den heter. Utrolig morsom film. Genial! Etter filmen dro vi hjem til hun og Joachim. Tok oss ett par kalde og dro videre til Jan Thomas. Der satt vi til langt på natt og så på Borettslaget. Gøyalt. Så jeg hadde en ganske travel, men hyggelig dag.

Som dere sikkert har skjønt ble det ikke noe date. Det skjærte seg. Mer enn det sier jeg ikke! Vi skal prøve en annen gang :) føler ikke for å forklare mer enn det.

6 kommentarer:

Marita Førisdal sa...

Takk for at du stakk innom bloggen min, koselig!:)7th heaven er kjempe koselig og jeg skal kjøpe dvd sesongene av den serien! Btw daten din blir nok av en annen gang;) klem klem

Marita Førisdal sa...

aww, heldig heldig!:)
Jeg holder på å samle på scrubs akuratt nå så skal begynne å samle på 7th heaven når jeg har fått alle scrubs sesongene. btw satt nettopp å så på 7th heaven, trist! men koselig serie. Tenk vist alle familiene hadde vært slik. hadde vært konge!:) Gjort på i dag da?

Tine Carita sa...

Åå? Er det kammeraten din? Dumt han ikke gikk vidre da :/ Tok heller med han med de svære nesebora liksom, hehahe!

Høres ut som du har hatt en fin da da :) Elsker og sitte med veninner på pizzanini og sravle :-D

Tine Carita sa...

Jeg meldte meg ikke på for at jeg ikke turte. Er litt flaut at alt skjer på TV! heha, også er jeg ikke verdens beste danser.. hehe

Portveien10 sa...

Det er bra vi unnderholder deg;P
Fin blogg btw:)
Linker deg jeg:)

Portveien10 sa...

Btw!
Så på innlegget ditt ang broren din nå. Veldig fint/trist..
Og det avsnittet du har skrevt, fra sangen til Avril, skrev jeg på båndet til buketten til pappan, som lå på kista hans i begravelsen.
Det var litt spesielt..
Føler med deg Sandra!