fredag, september 26, 2008

Blæ.

I dag er ikke hjernen min helt med. Føler meg helt tom. Akkurat som om det har vært noen romvesner her og sugd ut alt av meg. Slitsomt. Orker liksom ikke noe. Vil bare ligge i senga og sove. Sove helt til neste år. Har egentlig ingen grunn til å føle meg helt på bånn, men gjør det bare. Alle har vel sånne dager innimellom. Er vel noe av det som gjør oss menneskelige som mamma sier.
Har kosa meg med masse sex og singelliv episoder i dag. Må le. De er litt sprø de damene der. Samantha er gærn. Det skal være sikkert å visst. "I'm a trysexual. I'll try anything once." Haha. Genialt. Vet liksom ikke helt hva jeg skal blogge om, for som sagt er hjernen tom. Sikker på at hvis man hadde åpna hodeskallen min så hadde det vært helt mørkt der. Nada sipp null. Nei nå ble det mye tullprat.
Skriver ned noen sanger som jeg anbefaler jeg.

Amy MacDonald - This is the life
Jordin Sparks - Freeze
Keane - Somewhere only we know
Keane - A bad dream
Keane - Bedshaped
Keane - We might as well be strangers
Kid Rock - All summer long
System of a down - Chop Suey
System of a down - Lonely day
System of a down - Hypnotize

Hva har dere gjort i dag?

2 kommentarer:

Anonym sa...

Takk for søt kommentar :)

Anonym sa...

Mange bra sanger :)