mandag, desember 01, 2008

Footprints in the sand.

Dagen i dag har vært sinnsykt lang, og den er enda ikke over. Sto opp halv fem i dag tidlig, for jeg skulle være flink å gå til jobben :) godt med litt trim på morgenen. Angra sinnsykt, når jeg var halvveis, men gjort var gjort. Hehe. Var litt deilig også, gå i snøværet er alltid herlig. Dagen på jobben gikk egentlig ganske fort, selv om jeg bare tenker på min kjære. Kan ikke huske sist gang jeg har sagt "hæ?" så mange ganger. That's how it get's when you're in love. Nå har jeg endelig kommet hjem, fått slengt meg i sofaen og satt på OTH. Deilig! Marius er på fotballtrening. Stakkars gutt. Sparke ball ute i det været her. Haha.

I morgen hadde vi tenkt til å gå på skøyter på kvelden, men det viser seg at Stadion bare er åpent til 16.00. Hva skjer med det a?!? Er oppe til 16.00 mandag - torsdag og til 22.00 både fredag og lørdag. Ganske rart spør du meg, men jeg kan desverre ikke gjøre noe med det. Så da får vi finne på noe annet i morgen. Koselig blir det nok uansett. Så er det jo 1 desember i dag. Noe som betyr: JULEBRUS <3
Endelig kan man fråtse i julebrus, pepperkaker og julekalendre. Førjulstiden er en fantastisk tid. Men nå er det OTH. Vi blogges ;*


7 kommentarer:

Ariella sa...

Uff, jeg hadde ikke klart å dratt meg opp så tidlig! Men ja, skal være enig at det kan være godt å gå i snøvær om man er godt kledd. Fint bilde også!

1 sa...

jeg liker også å gå i snøvær! det er så kos (:

Linda sa...

Er jo hundre år siden det snuppa:(
søøt du var på det bilde <33

Håper det går bra med deg da.

Tine Carita sa...

Åjaa :-D Har egentlig ikke penger jeg heller, må jo spare til London. hehe.. Men skal få prøve og låne sesongkortet til en kompis =) Førjulstiden er best! Masse shopping, masse godis og herlig stemmining <3

Lena. sa...

Enig, er utrolig teite åpningstider på stadion på hverdagene. Men er for at bandylagene skal få trena :) Men er ganske bra åpningstider i helga da..

Er koslig og deilig å gå i snøvær :) Når det er ordentlig snø som kommer ned da vel og merke!

Line. sa...

uff, jeg hadde aldri klart å komme meg opp såå tidlig ;O

Margrete sa...

søt-:)