onsdag, desember 24, 2008

Home alone.

Nå sitter jeg her i pysjen min, stapper i meg godteri for harde livet og ser på Hjemme Alene. For det er nettopp det jeg er på denne julaften. Hjemme alene. Ganske stille og trist, men sånn er det når mora jobber og alle søsknene er borte. Storesøster og storebror er hos sine svigerforeldre, og lillesøster er i Florida. Stusselig jul dette her. Men jeg har uansett humøret på plass. Er ikke noe vits i å begynne å sippe syns jeg, like greit å gjøre det beste ut av det. Har kost meg med litt taco, og når mora kommer hjem blir det åpning av pakker. Fortsatt 3 timer til, så det klør i fingrene. Ganske synd at hun må jobbe til 22.30, men sånn er livet.

Ville bare ønske dere alle en super jul og en fin romjulstid :) Så blogges vi snart igjen.

Har dere fått noe fint i dag?

2 kommentarer:

TINE sa...

åååh,syns synd på deg jeg:( skulle vært her hos mamma du gull,og spist jule middag;D hehe. Jeg håper du blir fornøyd med gavene seinere i dag^^ Jeg er driiit fornøyd med gavene mine. Føler meg som en bortskjemt drittunge egentlig.hehahea

God jul søtisen min<3

Portveien10 sa...

Halloo Sandra:D
Nå er vi tilbake;)
Alt bra med deg eller?
Det hørtes ut som en litt stusselig julaften, men hadde det slik i fjor jeg. Og utrolig nok, er det faktisk litt deilig å slippe alt maset:)