søndag, desember 07, 2008

Utfordring.

Jeg har blitt utfordret av Tine Carita. Så da får jeg ta den på strak arm!

1) Hva gjorde du for ti år siden?
Da var jeg bare 11 år, så var sikkert ute å lekte eller no. Haha.

2) Hva gjorde du for ett år siden?
Husker ikke det jeg vel. Hmm. Planla kanskje flyttinga samme Anette.

3) Fem snacks du liker:
-Ostepop
-Popcorn
-French Fries
-Bacon Snacks
-All slags potetgull.

4) Fem sanger du kan hele teksten til:
-Rianna- Umbrella
-Jonas Brothers - When you look me in the eyes
-Britney Spears - Hit me baby one more time
-Soul Asylum - Runaway Train
-My Chemical Romance - Helena

5) Fem ting du skulle gjort om du var millionær:
-Gitt en slant til mamma, mormor og søskna mine.
-Kjøpt meg stort hus med svømmebasseng, en bil og masse MASSE nye klær.
-Skaffa meg personlig trener, og kostholdsekspert
-Reist verden rundt!
-Bygd bedre sykehjem i Norge. De eldre fortjener det!! :)

6) Fem dårlige vaner:
-Legger meg for sent og sover alt for lenge.
-Røykinga mi.
-Utsetter ting hele tiden.
-Drikker for mye i helgene.
-For godtroende!

7) Fem ting du liker og gjøre:
-Sove.
-Feste!
-Shoppe.
-Være med vennene mine.
-Reise.

8) Fem ting du aldri ville kledd deg i, eller kjøpt?
-Burka!!
-Nettingtrøye.
-Nagler og lignende.
-Bestemorstruser.
-Oransje klær!!!

9) Fem favoritt leker:
-Sisten.
-Døball.
-Politi og røver.
-All slags drikke leker! :)

10) Fem personer jeg vil sende denne utfordringen til:
-Tine.
-Line Merethe.
-Linda.
-Camilla.
-Sofie.

Det var det. Hehe. Litt morsomt med sånne utfordinger egentlig. Nå skal jeg slappe av på sofaen med cola, potetgull og Mikkes jul på dvd! Ha en super søndag alle sammen ;*

Ååååh så pene vi er! Haha!

3 kommentarer:

Mia sa...

takk for kommentar :)
fin blogg!

TINE sa...

Så godt og høre gull<3 hihi Hadde en fin helg selv egentlig. Men er litt sjuk igjen,så holder meg under dyna jeg nå;p
Så morsomme svar du hadde på utfordringen:D Love yoou<3

Malina sa...

Jeg kan også teksten til umbrella utenat ;p