torsdag, desember 11, 2008

Blue Christmas...

I'll have a blue christmas without you...

I natt så mamma og jeg på film. World Trade Center. Den er så sinnsykt rørende. Blir alltid sittende å grine på slutten, og det er ikke ett par tårer som triller liksom. Neida det er nærmest hulking! Skjønner egentlig ikke hvorfor jeg ser på sånn type filmer, for jeg vet jeg ikke tåler det, men det er akkurat som jeg blir trukket til dem. Haha. Så hvem vet? Kanskje jeg klarer å slutte å se på dem, og kanskje ikke.

Nå gleder jeg meg skikkelig til lørdag. Da skal jeg på gløgg/nissefest hos en venninne. Er ikke så glad i gløgg, så jeg tar med min kjære Bacardi Razz! Deilig. Gleder meg skikkelig til å ha på nisselue. Så alle som skal på byen i Sarp til lørdag, HILS!!! Jeg kjenner ingen som skal dit, bortsett fra broren til venninna mi, så jeg har fått lov til å ta med meg en venninne. Og da skal Linneth være med meg :) Planen var først Anette, men så var det noe misforståelser med tanta hennes bursdag og hun er blitt syk, så da går ikke det. Blir bra uansett tenker jeg! Linneth og jeg skal kose oss. Hehe. Da er planen min å krølle håret og ha på min søte, svarte kjole. Blir nok også tatt en del bilder, så dere får sett på søndag eller noe sånt.

Men nå skal jeg snart på jobb, så vi blogges senere. Ha en fin dag!

7 kommentarer:

Linda sa...

sv: Så bra snuppa <3.
Går kjempe bra med oss vet du <3

Heng med i konkurransen min på bloggen <3

Nina sa...

sv. Ja jeg har laget den selv! :D Veldig enkelt :P

TINE sa...

haha jeg lovte fredrik og snakke litt fredrikstad dialekt;p den har dotti helt bort fra mneg i det siste ass.men var morro:D ahha
åååh nissefest er gøy:D

TINE sa...

bra jeg får folk til og le;D hahah svart kjole syns jeg:D

Anonym sa...

gløgg er jo knallgodt, hehe :D

Line Edvardsen sa...

Ja One Tree Hill er best hih:-)
Kjempe fin blogg du har selv:-)

Karoline sa...

Elsker Word Trade Center filmen, selvom jeg gråter hver gang..!