tirsdag, desember 16, 2008

Oh, happy day.

I dag har jeg vært på julegaveshopping. Kan desverre ikke si her hva jeg har kjøpt, da en god del av slekta leser bloggen min. Sniker! Men jeg kan i allefall si at jeg tror alle blir fornøyde :) Møtte også Therese en tur, og vi dro en svipp tur over grensa. Tok en tur på Hønan Agda da se. Mye morsomt der ja. Så den største dildoen ever! Ingen som kan bruke den. Seriøst. Jeg er sikker på at jeg gapa verre enn noen gang. Det sjokktryne. Haha. Var en morsom tur. Captain Jack og Johnny Bravo!

Har vært sammen med min kjære i en måned i dag. En helt perfekt måned. I morgen skal jeg være med han å hilse på mamma'n hans. Blir veldig koselig, men også ganske skummelt. Syns alltid sånt er skummelt. Er noe rart med det der, er jo ikke noe å grue seg for. Mødre er jo alltid så kose, men det er alltid litt kribling i magen når man møter foreldrene til kjæresten. Så jeg begynte jo å rote i skapet mitt med en gang. Og fant ingenting! Aner ikke hva jeg skal ha på meg. Blir en smule stressa jeg.

Har dere noen råd til en stakkars jente?


Er han ikke vakker? <3

9 kommentarer:

Caroline sa...

Takk for tips! :)

Lena. sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
Lena. sa...

Takkær :) Jeg har også par nr1 som favoritt. Tror døm må på, på julaften ellernoe!

Gratulerer med 1mnd da!:)
Han så jaggu kjent ut. Går han litt på Sparta ellernoe?

Lena. sa...

Da var jeg ikke helt på bærtur da jo! Hehe :)

Dem i "gull" er kjøpt på DNA og de 2 andre på DinSko!:)

Tine Carita sa...

Var koselig og møte deg også Sandra :DD hehe.. Grattis med 1mnd da! Søtt <3 Og lykke til i morgen, bare ta på deg noe du føler deg vell i :-) Går nok kjempe fint!

Camilla Didriksen sa...

Gratulerer med 1 måned! :) Husker da jeg møtte min kjæreste sin mor for første gang, skummelt. Men gikk veeeeldig bra. Som du sier, mødre er ALLTID koselig

Kristine sa...

det er jo bare å være deg selv, slik du er når du er med kjæresten din (klesmessig hehe) ;-)

Anonym sa...

går sikkert helt fint!:)

Krii sa...

gratulerer da:)