mandag, desember 29, 2008

Nedtelling!

Har ikke fått blogget så mye i romjula, men får vel si at jeg har hatt en kjempe fin romjul med gode venner og en herlig kjæreste. Fikk veldig mye fint til jul, men det beste å vel være gaven jeg og Marius fikk av mora og stefaren hans. Nemlig tur til Phuket til sommeren!! Gjett om jeg ble glad :D hihi. Første jule dag var det full rulle, og jeg har som alltid litt hull i hukommelsen. Men jeg husker at det var veldig morsomt. Helt til jeg klappa til bestevennen min, fordi jeg var litt sint på han. Unnskyld Fredrik!! Slenger ut ett par bilder fra kvelden under her.

Nå har jeg også begynt nedtellingen min. Er nemlig bare 27 dager igjen til jeg drar til Florida. Gud så fort tiden går! Aner ikke hva jeg skal ha med meg eller noe. Litt sånn småpanikk begynner jeg å få, men kjenner jeg meg selv rett pakker jeg vel ikke før ett par dager før vi drar. Haha. Skal prøve å blogge mest mulig mens jeg er der borte. Får låne pc'n til lillesøstra da se. Nå skal jeg slappe av litt forann tv'n her. Litt vondt i hodet, så orker ikke gjøre så mye i dag! Ha en fin dag videre alle sammen :)




1 kommentar:

Beatrice Helen sa...

Føler med deg ;D Om 20 dager reiser jeg til FLORIDA :D

- Godt nytt år :-)