fredag, desember 05, 2008

Perfect picture.

I dag skal jeg stå på skøyter! Det har jeg gleda meg til sinnsykt lenge, og i dag skal jeg endelig få gjort det. Skal stå sammen med Linneth, men skal ikke se bortifra at Marius og co også kommer en tur. Hihi. Så da skal jeg få tatt noen bilder i kveld, som kommer ut her i løpet av helgen. Skal bli morsomt å se på Linneth. Ho har kjøpt seg hockey skøyter, og ho har aldri stått på det før. Syns jeg ser ho. Bambi on ice! Men nå slenger jeg ut noen bilder fra julebordet forrige helg osv. Enjoy <3

6 kommentarer:

Martine sa...

jeg hadde hvite ballerina skøyter når jeg var liten :) aah, kunne ønske jeg kunne stå på de nå :D kos deg !

Tine Carita sa...

Fine bilder :D Har utfordet deg på bloggen min ;-)

Anonym sa...

For noen herlige bilder<3

Malina sa...

koselige bilder ;p

Renate Iselin sa...

Skjønner det! For london er et digg sted å være. Det er så koselig der i desember ;p

1 sa...

koselige bilder!