onsdag, desember 03, 2008

Reisefeber?

Nå er det mindre enn to måneder til jeg drar til Florida sammen med mamma, Ronald og Stine. Gleder meg noe sinnsykt, samtidig som jeg gruer meg en del. Skal være der borte i 17 dager, noe som betyr 17 dager uten Marius!! Skjønner ikke hvordan det skal gå. Hehe. Takk og lov for at vi har mobiler og internett. Jeg skal heller ikke glemme mine kjære lesere (jeg håper og tror jeg har noen) så jeg skal prøve å få blogget mest mulig der borte. Vi skal bo i Orlando, siden min søster jobber på Disney World der, men vi skal også reise rundt. Noen av planene er at vi skal til Miami, Fort Louderdale, Key West og vi skal på Disney cruise til Bahamas! Hvor deilig blir ikke det?!?!
Gleder meg også veldig til Sea Worl og Universial Studios. Og hvor gøy blir det ikke på Disney World? Vet i allefall at jeg skal på jakt. Jeg MÅ finne Belle og udyret. Da kommer jeg til å bli som ett lite barn igjen.
Har undersøkt litt og det er nærmere 25 grader når vi drar bort. Skal bli deilig å komme bort i litt varme når det er på sitt kaldeste her hjemme. Skal bli skikkelig herlig å se søsteren min igjen også. Har ikke sett henne siden juni. Og det er sinnsykt lenge, i allefall når jeg er vandt til å se henne hver eneste dag. Min søte engel!

Nå er jeg egentlig ganske sliten og trøtt. Sovnet ikke føre kvart over 4 i natt og begynte på jobb kvart på 7. Heldigvis jobbet jeg ikke så lenge i dag. Og godt er det! Nå skal jeg legge meg i senga og duppe av litt. Er så deilig :) hehe. Vi blogges senere søtinger ;*

15 kommentarer:

Camilla:) sa...

Tuusen takk:)
Ja, er enig i det! Er lissom ikke det samme hvis det hadde regnet på julaften liksom!:-O
Høres ut som du har en del å glede deg til da:) Heldiggrisen!;)

Line og baby❤ sa...

Takk for det:)

Sandra sa...

Så utrolig kult!! Har kjempe lyst å reise dit jeg også!! :D

Anonym sa...

tusen takk for koselig kommentar:)

Jeg vil også reise!

Line. sa...

ååh, ta meg meed !

H-Victoria sa...

åå, kan du ikke ta meg med i kofferten?

- sa...

Åååh, ta meg med! :D

June sa...

Det hørtes syyykt deilig ut! Jeg blir med anytime, hehe :-)

Linda sa...

ååå herlig <3

Krii sa...

ååh:D dit vil jeg <3

Tine Carita sa...

Nei fikk ikke vært på kamp :/ Rakk ikke.. Bussen var så sen :P hehe. Hvor skulle du da? Til Marius? :DD

Linn sa...

Tusen takk:) Du er heldig som skal på tur! Det blir nok kjempemorsomt! Du må ta masse bilder å legge ut;)

TINE sa...

Jeg misunner deg den turen så sinnsykt!!Jeg føler jeg trenger en tur laangt bort selv. Jeg tror jeg bare MÅÅ bli med deg siden du skal innom Miami;o Der vil jeg ta ny tættis;D mhihi

TINE sa...

får du en tattis av ami eller Kat døøør jeg!!!! haha
jaa du og typen din kan komme på besøk syns jeg:D om dere finner frem. hahaha det gjorde ikke ambulansen;p

Anonym sa...

Hei! Falt tilfeldig innom bloggen din :-) Så fikk jeg se at du skal til Florida om 2 måneder! Det skal jeg også, reiser 6 Feb:) Gleder du deg? Det gjør jeg! Håper det er varmt der da :-) Bra blogg, btw! Har ikke noe blogg, men er beafreak på nettby ! Ha en herlig uke vidre.