mandag, desember 08, 2008

Magesmerter og Friends.

I dag har jeg kjøpt meg verdens fineste krølltang. Bestemte meg for å ta meg en tur til Elkjøp når jeg sto opp, for planen var egentlig å kjøpe julegave til mormor. Meeen, jeg så krølltanga, og vips kjøpte jeg julegave til meg selv. Hehe. Har ikke orket å teste den i kveld, men skal gjøre det i morgen så da skal dere få se.
Nå koser jeg meg med den siste sesongen av Friends og en deilig kopp te. Egentlig en møkka dag det her, har brått fått ganske vondt i magen! Så jeg syns ille synd på meg selv akkurat nå, men det går vel fort over håper jeg. Aner ikke hva jeg skal skrive i dag heller. Har ingenting å skrive om akkurat nå føler jeg. Så da kryper jeg heller under pleddet mitt igjen og koser meg videre med Friends.
Hva gjør dere i dag?

9 kommentarer:

TINE sa...

åssen krølltang var det? jeg trenger nyy;D mihi.Jeg har også vondt i magen i dag:| holder sofaen ass.Top model og Norges herligst er mine venner i dag;p haha god bedring søtaa<3

Anonym sa...

Håper det går bedre med magen nå<3

Nina sa...

hey! hehe jeg vet at jeg burde kjøpt meg noe... lol
men jeg var der sammen med mine tantebarn... :D
Tusen takk for koslig kommentar :P

Håper du blir bedre i magen! Verste stedet å ha vondt :(

Nina sa...

Ja jeg vet! Det er helt utrolig hvor vondt du kan ha i hodet! En gang hadde jeg det så vont at jeg ikke klarte å snu på hodet en gang! :S

Linda sa...

Håper du blir bra snart <3.
Går det bra med deg og Marius da?<3

Anonym sa...

Ohh da burde du lage det en dag, det er ikke så altfor vanskelig. Smaker utrolig godt!

Den nye laptoppen min er en liten hvit ASUS. Veldig søøt <3

Kristine sa...

uffda, å ha magesmerter er noe av det verste som finnes! håper det går bedre nå <3

TINE sa...

oooh,sånn vil jeg ha:D hihi. syns du kan krølle håret ditt og legge ut bilder:D jeg har konk på bloggen nå btw. om du vil væme;D

Malina sa...

Håper det går bra med deg da :)