søndag, november 30, 2008

I love my life.

Nå er livet mitt perfekt. Etter mye nedturer og få oppturer, er livet mitt helt fantastisk! Jeg har verdens søteste og snilleste kjærste, verdens beste venner og Sparta er på topp :) Er enkelte som er møkk lei av å se meg smile hele tiden, men sånn går det jo når man er lykkelig. Hehe. Nå har Marius dratt hjem, og jeg ligger på sofaen og ser på sesong 5 av One Tree Hill. Livet er herlig!!



Måtte legge ut ett bilde av verdens søteste! Min kjæreste er bedre enn din!!!

17 kommentarer:

Merethe M sa...

Tusen takk:) Likte bloggen din også:) Ser du er fra Sarpsborg. Lenge siden jeg har vært der nå:P

Anonym sa...

For et herlig innlegg! haha :D

Merethe M sa...

Jeg har slekt deR:) Groth heter de til etternavn.. :)

Merethe M sa...

Hmm nei.. det kan være en del av den slekta som ikke er min slekt det... Jeg er i slekt med maria og johannes:P ?

June sa...

Jeg blir så glad av glade mennesker! Så bra at du har det fint, hehe :-)

Krii sa...

ååh :) Blei ganske glad av å lese innlegget ditt! Så bra du har det bra:p hehe

Lykke li sa...

Åå, så koselig :) Blir utrolig glad bare av å lese dette innlegget :D

Anonym sa...

Nei, synes du det? :-o
veit ikke om det er positivt eller negativt jeg, men jeg takker uansett, hun er vel ikke så ille hun er hun vel :-) hehe!

Camilla sa...

Nord-Øst USA regner jeg med :-)

Linda sa...

<3. Glad for att du hat det bra snuppa <3. Det fortjenner du sykt!.

Går mye bedre med meg nå vet du <3
Savner deg lille mor, lenge siden jeg har sett deg nå :/

Sandra sa...

Jeg elsker one tree hill! :D
Så søt kjæresten din var da (:

Silje sa...

Takk, ja de der søte! ;)
Så bra at du har det fint, hehe ^^

Tine Carita sa...

Åh, han har jeg sett før trur jeg :D Så koselig æ! Jeg var ikke på kamp nei, var blakk som faen :/ Men blir kamp til tirsdag trur jeg :DD

Anonym sa...

One Tree Hill er best :D

kristine s.l sa...

takk for kommentaren på bloggen min! :) heldig som har kjæreste!

Marinakvalvik sa...

Så utrolig bra :D

TINE sa...

Typen din ser kjent ut;o Han var kjekk da:D Er så glad for at du har funnet deg en gutt som veit hvordan han skal behandle jenter:) hihi .Love you bby<3