torsdag, desember 04, 2008

When you look me in the eyes.

Nå har jeg egentlig nesten nettopp stått opp. Har ikke sovet noe de to siste dagene, så har sovet i hele dag nesten. Egentlig ganske deilig, men litt teit siden dagen forsvinner fortere enn jeg får blinka. Jeg har hatt verdens rareste drøm. Igjen! Tredje gangen jeg har den drømmen. Freaky. Men i allefall jeg drømte at jeg og kosebamsen min var på kaninjakt. Haha. I en åker langt opp i Norge. Og brått dukka det opp 1000 gråe, søte kaniner. Og da våkna jeg. Hahaha. Må le litt av den drømmen, for selv om den absolutt ikke er skummel så var den litt skummel allikevel. Bare tenkt dere å stå i en åker blandt 1000 kaniner. Hjelpes!

Nå vet jeg egentlig ikke hva jeg skal gjøre. Er liksom litt daff i dag. Hodet er ikke helt med. Skal kanskje til Therese jenta mi og ha jentekveld i dag. Det blir kost! I morgen skal jeg være sammen med Marius igjen.Håper vi skal stå på skøyter. Og i morgen skal jeg legge ut en del bilder her. Fra julebordet osv. Så gled dere ;D men nå skal jeg dusje. Vi blogges søte små!



Mamma og meg for en stund siden. Latterkrampe <3

6 kommentarer:

TINE sa...

Jeg misunner deg HARDT da liksom!!! haha jeg skaaal dit og få en tattis av de:) mihi
Det skjedde for 3 år siden ca;p når fettern te typen skada seg her:L er sykt ass..tenk når jeg skal ha unge og sitter her a. om jeg brått skal føde,da må jeg føde i stua sikkert.ahhahahaha så søtt bilde<3

Anonym sa...

Haha, søtt bilde :D

Jorunn sa...

Av og til er det deilig å bare sove ut... ;)
Men er enig i at mye avv dagen går, hvertfall nå i mørketiden..

Ariella sa...

Haha, ja, det var en merkelig drøm, ja. Det er rart med slike drømmer som går igjen. Jeg begynner da å tenke at det kanskje er en grunn bak dem når det skjer med meg.

Linda sa...

Hey snuppa <3
Har mista nr ditt jeg :/ kan du ikke sende meg enn mail da:P står på bloggen.

TINE sa...

hahahah kan tru typen MIN hadde greid og ta i mot en unge?:l ahhaha han snur seg bort fra tven så fort det er noe med fødsler;p så jeg må nok legges inn før termin elns jeg,siden vi bor så langt unna a-hus;p
Jeg savner deg også gull:/ må finne på noe snart<3 kan si til deg når jeg er hos mamma igjen og ikke skal noe:D<3