mandag, desember 15, 2008

Pokerface.

Har ikke fått blogget i helge, rett og slett for helga har vært fullbokka. Så da får jeg ta en liten oppsumering for dere.

Fredag:
Da var jeg hos han Joachim og drakk. Tok noen øl og ett par teknerter, før vi fant ut at vi skulle dra videre opp til Elise. Da var jo jeg allerede godt i farta, så endte med at jeg, Linneth og en mann jeg aldri har sett før, satt og sang Sparta sanger for full hals. "For vi skal alltid blåse bobler!" Ikke særlig pent med de sure sprit stemmene vi hadde da, men for oss var det veeeldig pent :) Endte opp på Dickens der det ble kjøpt altfor mange øl. Takk for lønn!! Møtte også på en del kjent folk, veldig morsomt. Er ikke alltid det er så mange ute i Sarpsborg på en fredag, men det var det altså. Møtte min kjære og vi dro hjem å la oss. Deilig å ha han ved siden av med i senga :)

Lørdag:
Våkna med en stygg hodepine. Angret for at jeg hadde drukket så mye på fredagen, for på lørdag skulle jeg på Gløgg/Nissefest hos Linn. Hodepinen gikk heldigvis relativt fort over, og da klokka slo 7 var jeg klar igjen. Linneth og jeg dro til Linn og der var Gøran, Lars Erik, Linn, Rita og Linna. Linna var i gooood form, en smule dritings! Ho forsvant i løpet av kvelden etter ho hadde blitt "lufta" av Lars Erik. Haha. Kom ett par gutter til også utover kvelden. Redningsguttene som jeg kalte dem. De fikk fart i festen igjen! Brått hadde jeg tømt Bacardi Razz'en min og da var det over på øl, tyrker og gløgg. En dum blanding. Dro på Lotus og Dickens. Dansa mye på Lotus, drakk litt på Dickens før jeg og Anette dro hjem. Klarte å sovne men våknet av at Marius ringte meg og banka på døra. Stakkars, gutten var iskald!!! Fikk varma seg litt under dyna :)
Søndagen giddder jeg egentlig ikke skrive noe om, for Marius og jeg sov til halv 8 på kvelden. Ja, jeg vet! Litt i lengste laget. Sto opp sånn halv 9, spirste pizza og så på Fred Claus, før det var senga igjen. Altså, en spennende helg, man ikke husker så altfor mye av ;p
Godt man har venner som kan informere en stakkars fyllik ! Slenger ut ett par bilder fra lørdagen. Så blogges vi senere.

Hva har du gjort i helgen?

1 kommentar:

Line og baby❤ sa...

ahh, alltid deilig å svi litt penger, kos deg på shopping ;D