torsdag, desember 18, 2008

Driving home for christmas.

Det gikk som jeg trodde. Jeg kom, tryna og holdt på å dø av skam. Går alltid galt! Skjønner ikke hvordan jeg kunne tenke at det skulle gå bra. Hallo! Jeg kjenner jo meg selv såpass. Jiiiz.

FEIL! Jeg skal ikke holde dere for narr. Gårsdagen gikk helt supert. Marius kom å hentet meg halv 6 og vi begynte kjøre turen mot Sverige. Skulle nemlig på hytta (som han så fint kaller det) og møte mamma'n hans. Tok vel litt over 1 time og kjøre. Lå litt utenfor Strømstad. Nå har vi også fått oss en julesang. Chris Rea- Driving home for christmas. Hver gang jeg hører den nå, dukker Marius'n opp i hodet mitt. Mimimih!Når vi kom dit falt jeg nesten i bakken. Kjære gutten min kalte det for hytte, men det var virkelig ikke noe hytte. Feriehus kaller jeg det. Svømmebasseng, 2 hus ++ Helt fantastisk fint! Mamma'n hans er kjempehyggelig. Praten kom fort i gang, og vi koste oss med brus og litt godt. Så på ett par filmer gjorde vi også. Halv 2 på nattan tok Marius og jeg veien hjemover. Jeg fikk også ett skikkelig pent smykke av ho, som ho hadde kjøpt til meg i Singapore. Skal ta bilde av det senere, så dere også for sett :)

Måtte bare fort inn på datan og oppdatere dere litt. Nå skal jeg forte meg ut døra igjen. Skal opp til Linneth, før vi drar til Østfoldhallen. Er langåpent i dag, og Marius skal spille fotball kamp der. Romjulscupen begynte i dag! Så da må jeg jo dra å heie litt på gutten min.
Kos dere masse videre i kveld, så blogges vi senere!

2 kommentarer:

Ida Bianca sa...

Det tror jeg på! Drømmer om NY liksom :-) Hehe. God jul, søta

*--Christine--* sa...

Så koselig da! :)
Høres jo ut som et drømmehus:D