onsdag, oktober 08, 2008

Sleepless.

Her er svar på spørsmålene jeg fikk.

Favorittfilmen din?
Godt spørsmål, er så mange bra filmer. Men min favoritt over alle filmer er Skjønnheten og udyret. God, gammel klassiker :)
Drømmegutten din?
Noe alla Adam Brody. Haha. Nei, drømmegutten må være ærlig, snill, høflig (!) og han bør jo se grei ut. Utseendet er ikke alt, men man vil jo ikke bli sammen med en som man får lyst til å gnage av seg armen når en ser han.
3 favorittblogger, utenom kjenteblogger?
Noen jeg leser fast som jeg liker å lese er Elisabeth og Lisa sin, Trine Elita sin og Tine sin. Mye bra i alle sammen.
Hvor mye bruker du på shopping i måneden?
Tjaa. Ganske varierende, men ca 2000 pluss/minus.
Hvor kjøper du mest klær?
H&M, Carlings, Vero Moda.
Ser du på deg selv som jålete?
Nei det gjør jeg ikke. Jeg føler meg ganske normal jeg :) hehe.
Hva har du i veska di?
Mobilen min, lommeboka, mp3-spilleren, røyk, en bok, sminkepungen, en flaske vann og paraply. Altså, alt jeg trenger for å overleve :)
Trives du godt i jobben din?
Jeg elsker jobben min! Fordi jeg elsker å jobbe med mennesker, spesielt gamle. Utrolig spennende.
Hvor ser du deg selv om 10 år?
Da er jeg gift med en snill mann, har 3 barn, fast jobb, bor i ett hvitt hus og har en søt hund.
Hvor høy er du?
Sist jeg målte meg var jeg 1,74. Tror ikke jeg har vokst siden det.
Hvem ser du mest opp til?
Jeg ser mest opp til mamman min. En super dame som har klart seg som alene mor for to unger i 21 år. <3
Favorittskuespiller?
Sophia Bush, Jason Statham og Edwart Norton.
Hva er yndlingsmaten din?
Hønsefrikasèn til mormor. Nam nam!
Hvorfor begynte du å blogge?
Ja si det. Kjeda meg en kveld, leste en eller annen blogg og lagde jeg min egen blogg av ren kjedsomhet. Nå er jeg hekta!!
Hvor mange kjærester har du hatt?
Jeg har hatt 5 kjærester.

Det var det folkens. Spørs vel om dere ble noe klokere på meg. Haha. Skal nok en del til.
I dag stod jeg opp kvart på 5. Jogga til jobben i dag! Stolt av meg selv. Jeg bor tross alt midt i Sarpsborg og jobber på Rolvsøy, så det er ett stykke. Jogga hjemmenifra ti på halv 6 og var på jobben halv 7. Da rakk jeg nemlig å dusje, spise frokost og røyke før jeg begynte :) En digg start på dagen. Så man skulle vel egentlig tro at jeg var stuptrett nå, men neeeei da. Fins ikke trøtt i det hele tatt. Så nå sitter jeg i sofaen og ser på Two and a half men. Morsommme greier.
Nå har jeg egentlig ikke noe mer fornuftig å si, så vi blogges videre i morgen. Ha en super natt!

4 kommentarer:

Overland sa...

haha :)

TINE sa...

haha jeg følte meg såå dum og litt til da x) baah;D Syns du sku laga deg en videoblogg å snuppæ;D hihi I miss you:/

TINE sa...

Forresten,så koselig at du snokær inne på bloggen min ofte;D jeg er på din hver gang jeg ser du legger ut no også.Bare bli flinkere til og kommentere hos deg:D

Line og baby❤ sa...

Nyttige fakta ;D
Tss, nei.. Jeg er nok ikke det du ;) Alt bra med deg?:)