torsdag, oktober 23, 2008

Runaway Train.

I dag er det tre måneder siden broren min valgte å forlate denne verdenen. Vært en tur på graven i dag, noe som er like tøft hver gang. Vanskelig. Er så mye jeg skulle gjort og fortalt han før han forsvant. Får aldri sagt hvor mye han betyr og hvor glad jeg er i han. Får aldri en
siste god klem. Får aldri høre latteren en siste gang. Får aldri høre han synge favoritt sangen sin. Soul Asylum med Runaway Train. <3
Ronnie var en herlig, herlig person som lever videre i våre hjerter. Veldig, veldig glad i deg! Savner deg.


Bought a ticket for a runaway train
Like a madman laughin' at the rain
Little outta touch, little insane
Just easier than dealin with the pain

Runaway train never comin' back
Runaway train tearin' up the track
Runaway train burnin' in my veins
I runaway but it always seems the same

Miss you a lot!

9 kommentarer:

Kamilla sa...

ååååh, så trist :(

Isabell sa...

Så trist! Uansett kikker bror på deg og passer på deg, tenker jeg :)

Kristine sa...

den sangen er så nydelig <3
kan ikke tenke meg hvordan det må være å miste broren sin, tenker på deg <'3

Pernilleee sa...

Nei desverre, fikk en til og lage den for meg! Så kan ikke hjelpe deg der! søt blogg du har!

Line og baby❤ sa...

Dumt at du spurte om høyden min nå som konkurransen er avsluttet da:p hehe..

Marte SJ sa...

Huff.. nydelig innlegg, men forferdelig trist :( føler med deg, har selv mistet den nærmeste personen i livet mitt, og det er neimen ikke lett.. Da er det godt å ha støtte fra venner og familie <3

kanskje feil innlegg å skrive det på, men.. takk for tips om utested! vet du hvor gabler ligger sånn ca?

Shelly sa...

Så forferdelig :/

Kan ikke tenke meg hvor vondt det må være, hadde falt sammen om jeg mistet en bror.

Håper det blir bedre med tiden for deg <3

Jorunn sa...

Uff... så trist... nå fikk jeg helt frost inni meg...
Han titter nok ned til deg og smiler av den herlige søstern sin... Passer på deg ;)

Anonym sa...

Uff, savner han Sandra...savner deg og!
Klem fra lillesøster <3