onsdag, oktober 15, 2008

Say Goodnight and Go!

Dagen i dag har vært ganske stressende. Vaska klær osv før jeg gikk for å ta bussen til jobb. Bussen hadde startproblemer osv, og stoppa ett par ganger. Så var det så klart kø på greåkerbrua. Så kom 10 minutter for sent til jobb. Og om ikke det var nok, så var jeg inne alene med 6 pasienter! Bah. Ikke noe særlig festlig. Gikk heldigvis ganske bra, men håper det er lenge til jeg er alene på jobb igjen. Så nå har jeg undt meg en kylling-kebab og en solo. Veldig sunt, ja jeg vet! Nå skal jeg se ferdig Two and a half men og Kongen av queens før det er senga. I morgen skal jeg være sammen med min søte Gry. Gleder meg. Natti alle søte :)

Why d'ya have to be so cute?
It's impossible to ignore you
Must you make me laugh so much
It's bad enough we get along so well
Say goodnight and go

4 kommentarer:

camilla sa...

jobber du i sarpsborg? trenger de der du jobber mye hjelp med mangel av arbeidere?:-)

Camilla:) sa...

Ja,det hørtes ut som en ganske stressende dag! Alltid deilig med en god belønning til seg selv når man har gjort en god innsats!:)

Anonym sa...

den sangen er kjempefin <3

Anonym sa...

oh, det er lenge siden jeg har drukket solo. nam!