onsdag, oktober 22, 2008

Sick and tired.

Jada, visste jeg det ikke. Nå er jeg blitt syk. Eller syk og syk, begynner å bli iallefall. Tett i nesa, vondt i halsen. Bare snørr og gørr! Utrolig kjipt. Hater det. Det er nå jeg virkelig merker at mamma er god å ha. Savner henne alltid når jeg er syk. Savner henne ellers også, men mest når jeg er syk. Hun tar så godt vare på meg. Min mamma er best! Nå skal jeg se på kongen av queens før jeg legger meg i senga og snyter meg videre. Haha. Ha en god natt alle søte :)

4 kommentarer:

Helene sa...

Jeg hater å være syk, selvom jeg nesten aldri er det. Men når jeg er det er jeg skikkelig syk. En gang var jeg syk i 4 måneder tror jeg. Det var skikkelig kjipt. Også måtte jeg nesten dra hjem fra konfirmasjonsleir. God bedring! :)
Takk for kommentar på bloggen min. ^^

Helene sa...

Det var så kjedelig! Men som du sa, når det er dårlig vær er det greit. Du kan sitte i sofaen å drikke kakao, og se en film. Hvis man orker:P

Anonym sa...

<3 Jeg har lastet ned soundtracket på limewire.. Men skal gå på de fleste nedlastningsprogram.. Ikke alle sanger som er lagt inn. Men de fleste;)

Renate sa...

Det er kjedelig å være syk! God bedring :)