mandag, oktober 06, 2008

Buddha og brannsår.

På lørdag ble jeg hentet av Therese og ble med hun hjem. Skulle nemlig vorse og overnatte hos hun. Hadde aldri vært hos henne før heller i leiligheten, så gledet meg veldig. Utrolig fint var det der! Fikk jo hilst på Sandra, venninna til Therese som også bor der. Kjempe kos jente. Vi begynte å fikse oss alle sammen, og begynte vel smått å drikke sånn halv fem tia. Folka kom sånn åtte tia, og da var jo vi ganske gode å brisne allerede. Sånn går'e når man begynner for tidlig. Jeg kosa meg ganske mye med Knøtt. Nakenhunden til Sandra. Verdens søteste! Jeg vil også ha en sånn. Vi dro alle på byn i tolv tiden, og dro først på Tiger Tiger. Sykt mye folk! Likte meg ikke helt der jeg. For mange folk. Møtte på min kjære storebror som var en smule for full. Stakkars! Etter vi hadde vært der en stund dro vi videre på Buddha. Kjekt å stå på alle gjestelister. Gratis inngang! Digg. På Buddha var det ganske fint, og kusina mi Ida jobber der fant jeg ut. Hyggelig.
Men da vi var på dansegulvet, og skulle gå, måtte vi gå forbi sånn røykmaskin. Den var det noe galt med, så den sprutet ut varmt vann!! Så stakkars Therese og Sandra fikk brannsår oppover beina sine. Så vi måtte tilbringe mesteparten av natten på legevakten. Stakkars jentene mine. Hadde så vondt de. Så nå sier jeg dere, pass på!! Aldri lett å vite om ting er i orden på utesteder. Slenger ut ett par bilder, og legger ut resten på facebook.

Har dere hatt en fin helg?



4 kommentarer:

Trine Elita sa...

Heha, helt enig! :-P pingler!

Trine Elita sa...

Shit, så skummelt med den røykmaskinen forresten, herregud :-| Stakars jenter!

Elisabeth sa...

Jepp, men blir jo vant til det på en måte :-) Takk, fin blogg du har også!

....kristin : ) sa...

Haha, fulle søsken er jo alltid gøy, nesten =p Har hatt en grei helg ;)