mandag, oktober 27, 2008

Svar på spørsmål. Del 2.

Hvem er dine favoritt butikker?
Gina Tricot, H&M, Cubus og Carlings.

Har du noen tattoveringer?
Ja, en liten søt en på hofta.

Hva tenker du å bli når du blir eldre?
Jeg er allerede hjelpepleier, men planen er å videreutdanne meg til barne/barselpleier.

Hva er ditt største juleønske?
Har ingen spesielle ønsker jeg, men kanskje nytt kamera :)

Hvilke uvaner har du?
Biter negler og jeg unnskylder meg selv alt for fort. Baaad!

Hvordan føler du deg akkurat nå?
Ganske okei. Savner gullet bare.

Beskriv deg selv med 3 ord?
Snill, ærlig og søt. Haha.

Hva er dine 3 must have sminkeprodukter?
Foundation, rouge og mascara.

Hvis du kunne bytte liv med noen for en dag, hvem?
Sophia Bush. Digger ho <3

Hva er ditt favorittland?
Jeg har ikke vært så mange steder, men liker Bulgaria. Sunny Beach!

Hva er favorittfargen?
Rød, svart og brun.

Er du forelska for tia?
Ganske betatt, så kan vel si jeg er det ja. <3>

Yndlingsbrus?
Cola og Solo.

Yndlingsdyr?
Pusekatt! Søtt søtt.

Hvilke sminkemerker bruker du?
Max Factor og L'oreal. Fordi jeg fortjener det :)

7 kommentarer:

Anonym sa...

Aner ikke hva man får gjort med det, jeg ble lei av blogspot og bytta til wordpress. Liker designet til wordpress bedre, for man kan ha flere sider. En side som er blogg, en side som har info om meg, en side med linker osv.. Er veldig fornøyd med det :)

Nina sa...

Mange flotte svar her også! :D

TINE sa...

Syns det var gøy og lese:-) mihi! Ja merket det der:s åsså at skrifta blei mindre nedover siden.Hva faen liksom? blir så irritert på sånt! Jaa,jeg så det:D hoho hadde vært konge om det gikk,p <3

Linda sa...

savner deg sandra ...
er så utrolig lenge siden :(

Tine Carita sa...

Takk Sandra :) Jeg lager header på paint jeg. Det er jo på alle windows pc'er. Bare prøver meg litt fram, legger inn bilder og farger. Er ikke så vannskelig se ;-D <3

TINE sa...

Så du hadde skrevet på bloggen te Tine Carita at du ikke skjønner noe av hvordan man lager header;o Snakk te meg på msn neste gang du ser meg der søta,jeg tenkte lage noen te deg:D

Camilla Didriksen sa...

Kjekt å lese :)