tirsdag, oktober 14, 2008

My biggest fear!

Så litt på en film i stad. Og plutselig dukket det opp en klovn! Da måtte jeg skru av hele filmen.
Jeg hater nemli klvoner. Kan ikke fordra dem. Klarer ikke se på dem eller noe sånt. Kjenner at det knyter seg skikkelig i magen, og jeg får rett og slett lyst til å begynne å gråte. Er egentlig helt høl i hodet, men jeg kan ikke noe for det. Jeg blir rett og slett sinnsykt redd.
Derfor er Halloween er ganske teit høytid. Tenk om noen barn kler seg ut som klovner og går trick or treat i gata mi? Og jeg åpner døra når dem ringer på? Jeg kommer jo til å skrike som en gal, smelle igjen døra og gå å legge meg under dyna. Stakkars de barna da. De skal liksom skremme meg (noe de klarer med glans), og så skremmer brått jeg livskitten ut av dem! Nei, på Halloween skal jeg unngå å åpne døra. Unngå å få hjerteinfarkt og angst. Huff!
Satt å diskuterete med en kamerat en stund tilbake. Vi hadde nettopp sett Saw filmene, og han sa at alle de måtene de menneskene blir drept på må være helt forferdelig. Men jeg må si meg i mot. Klart det er jævli å bli drept på den måten de blir drept på, men den verste måten jeg hadde blitt drept på, er å bli stengt inne i ett lite rom med masse klovner. Jeg er 200% sikker på at jeg hadde dødd av hjerteinfarkt og frykt! Hjelp.
Hva er deres største frykt og fobier?




Å laste opp disse to bildene er det verste jeg har gjort på lenge. De gir meg frysninger!

13 kommentarer:

Lena. sa...

Må nesten det. Å fy faen for noen forferdelige bilder! Grøss :|

Camilla:) sa...

Huff:S De bildene der var ekle! Liker du ingen klovner i det hele tatt? Selv synes jeg sånne klovner man finner i skrekkfilmer er ekle, men vanlige klovner har jeg ikke noe imot! :)

camilla sa...

så du på IT?

Monica sa...

redd for mark og snegler jeg :o

camilla sa...

åja, hehe:D takk<3

Anonym sa...

har ikke funnet noe jeg frykter har heller inger fobier : )

Jorunn sa...

Min største frykt er snegler... HATER DE!!!

Camilla:) sa...

Huff,kan umulig være gøy å være så redd for klovner da! Har du hatt det sånn hele livet? Eller har det bare blitt sånn etter du har sett skrekkfilmer med de liksom? Stakkars!=/

Hihi.. Takk<3

Unknown sa...

Takk for kommentar:)
Jeg ble virkelig redd for de bildene. Det var nesten så jeg "hoppa bakover" i stolen her. Jeg er livendes redd for klovner og elger. Uff.

TINE sa...

Takk for det snuppa:) Morro og skrive om noe som angår de fleste. Hihi Selvom det er et møkkatema. Jeg er dritt lei sånne folk! ÆÆSSSSSJ jeg haaater klovner jeg å! Fikk frysninger av bildene dine:s

Unknown sa...

Ja, det er jo helt latterlig. Æsj. Det går klovner rundt i torvbyen hele tiden. Må gå lange, lange omveier for ikke å treffe på de. Nei, men de er teite :p

Camilla:) sa...

Nåmmen,stakkars deg da! Hehe.. Synes litt synd på deg.. Kjedelig å aldri kunne dra på sirkus da, eller se en klovn i det hele tatt! Hadde det sånn med julenissen da jeg var liten selv.. synes han var forferdelig skummel! Men ordnet seg da jeg skjønte at det var farfaren min som hadde kledd seg ut! hihi.. Jaja, bra det ikke er så veldig mange klovner som går rundt i byen å sånn til vanlig da! xD

Unknown sa...

Ja, huff. Skadet for livet ;Men burde vært en lov for sånt :p