onsdag, oktober 15, 2008

Sweet America.

I dag har jeg fått verdens beste gave av mormor. Hun har nemlig kjøpt flybilletter til mamma og meg. Så nå drar vi til Florida 25 januar og skal bli i 17 dager :) skal bli så sinnsykt morro! Gleder meg skikkelig til å se lillesøsteren min igjen. Hun jobber nemlig på Disney World i Florida fram til sommern. Så har ikke sett henne på en stund, og savnet begynner å gnage! Dagen i dag har altså vært en hjertens dag. Tusen takk mormor!
Ellers i dag har jeg vært sammen med Gry, og det har vært like kost som alltid. Vi var en tur i Kullås. Prata, tok noen bilder osv. Så gikk vi på Pizzanini og drakk en caffe latte. Digg. Etter det gikk vi hjem til meg og så Sex og singelliv filmen. Den er virkelig utrolig! Jeg elsker Sex og singelliv, og denne filmen skuffet virkelig ikke. Så søt, morsom og rett og slett herlig. Følte jeg ble skikkelig glad i hele kroppen. Helt ned i tærne! Nå skal jeg hoppe i dusjen, mens jeg venter på Seinfeld. Må se ett siste morsomt program før jeg legger meg.
Slenger ut ett par av bildene Gry og jeg tok i stad. Ha en god natt alle søte :)


10 kommentarer:

Camilla:) sa...

Søte bilder^^ Høres ut som du hadde en fin dag da! Åhh,så snill mormoren din er:D Blir nok kjempegøy da!:D:D

camilla sa...

for jeg bor i sarpsborg noen ganger, så kunne jeg sikkert ha hatt en jobb på der nede der dem kan ringe meg hvis dem trenger noe hjelp, hehe :-)

TINE sa...

Søte dere er:-) Hihi Kjempe fine bilder! Skulle ønske jeg kunne bli med deg i kofferten:D Jeg vil også til Florida!

Margit sa...

Oi, jobber hun på Disney World? Så utrolig kult!! Hvordan fikk hun den muligheten?

Så herlig med en tur til Florida da:)

Heidi sa...

Heldige. Jeg vil også til Florida!

Kristine sa...

så utrolig heldig du eeer! jeg vil også til florida :o

Siri sa...

søte høst bilder:D

Camilla Didriksen sa...

Fine bilder :)

Karoline sa...

For noen herlige bilder..søtinger! <3

Nina sa...

For en kjempe flott mormor du har! Jeg er så missunelig på deg nå og søsteren din! Jeg har så utrolig lyst til å reise til USA! Du må ta mange bilder!
God tur!