mandag, oktober 13, 2008

Boys and girls.

I helga har det vært veldig lite blogging av meg, og det må jeg bare beklage. Jeg har vært ganske opptatt egentlig. Vært på jobb hele helgen. Ganske greit egentlig, for da bruker man ikke så mye penger. Og det er ganske kjekt for jeg er ram på å bruke penger. Jeg får lønn og "schup" så er pengene borte. Gone gone! Har allikevel brukt litt penger denne helga. Nemlig kjøpt meg nye Uggs, en del sminkesaker osv. Deilig å kunne handle litt når man får penger :) sikkert flere som har det som meg.
I dag har jeg fri. Utrolig deilig. Så nå bare koser jeg meg med film og kakao. Sitter å ser på "Boys and girls". Ganske søt fil egentlig. Senere skal jeg se på "Crank" sinnsykt bra film med Jason Statham i hovedrollen. Gad! Han er så digg. Haha. Men nå orker jeg ikke blogge mer, for har liksom ikke noe å blogge om i dag føler jeg. Hvis dere har noen forslag til hva jeg kan blogge om, så hadde det vært topp!
Hva har dere gjort i helgen?

6 kommentarer:

Portveien10 sa...

Jeg kjenner igjen når det gjelder pengebruken din:P

Saha Carter sa...

TAKK :-D

TINE sa...

Kjenner igjen det med pengebruken ja:p haha er liksom maks en uke det så er lønninga borte(a) fy faen. Digg og kose seg med film på kvelder som dette:D
Syns du skriver om mye bra jeg snuppa. men vært morro om du tok outfit bilder. Digger og se stilen til andre(a) hihi
I love yoou< 3

TINE sa...

morro at du deltar snuppa:D hihi men er bare lov og svare ett alternativ;D

Lena. sa...

Den var ganske bra ja. Men som sagt, alt som skjer er veldig forutsigbart. Så spørs vel mest på om man er veldig skvetten eller ikke ;) Hehe!

Lena. sa...

Da skvetter du nok ganske bra ett par ganger! ;) Men, det er jo noe av "sjarmen" med skrekkfilmer. Haha