mandag, oktober 20, 2008

If a song could get me you.

Ja nå har det vært stille fra meg igjen. Helga har vært ganske travel og opptatt. Kunne blogga i går, men var sinnsykt sliten etter fredags og lørdagsfyll, så jeg orket rett og slett ikke. Meeen, skal skjerpe meg :)
Fredag var jeg hos Iren, og det var utrolig kost. Endte med at vi satt og nippa til hver vår dram. Ble ganske gode i farta etter hvert. Morro var det. Ble en tur på byn, der jeg møtte en del kjent folk. Alltid gøy! Lørdagen var Anette og jeg på vors hos Ove. Hadde det sinnsykt gøy. Lenge siden jeg har drukket med Ove, og det går aldri feil. Søte gutten :) etter vi hadde drukket en del, og snakket med en del nye folk, bar det videre på førtito. Gamle Sefa bowling. Der ble det litt bowling, noe som jeg ikke er så ille god på. Hev kula hele tiden ned i renna osv. Endte med 35 poeng eller no sånn. Haha. Ikke særlig gøy! Men men.
Nå sitter jeg og koser med med kylling som Anette har kjøpt til meg og Top Model. Har veldig vondt i magen i dag, så syns egentlig ganske synd på meg selv. Godt å gjøre det innimellom. Skal snart se på Ylvis møter veggen. Ler meg i hjel av dem.


Ove og meg i helgen.

6 kommentarer:

Tine Carita sa...

Håper du blir bedre i magen din :) Ylvis møter veggen er drit morsomt! Bård <3

Karoline sa...

søte dere er <3..!

Portveien10 sa...

Haha. Ylvis møter veggen er utrolig nok helt genialt! haha

It's Aggy bitch! sa...

den sangen er så fin, if a song could get me you ! :)

håper du er bedre i dag da :)
top model og ylvis er kjempe morro og se pÅ!

guro sa...

Søtt bilde :)

Siri sa...

Søtt bilde :)