mandag, oktober 27, 2008

Svar på spørsmål. Del 1.

Min blogspot er litt mongo nå, så må ha svar på spørsmåla i 2 deler, men svara kommer i allefall :)

Har du noen forbilder?
Ja det har jeg, og det er min mamma. En suveren dame!

Yndlingsrett?
Mormors hønsefrikassè. Nam nam.

Drømmemann?
Han er snill, ærlig, trofast og kjekk. Utseendet er ikke alt, men han må jo være grei å se på :)

Dater du noen nå?
Ja det gjør jeg. <3

Gleder du deg til jul?
Både ja og nei. Gleder meg til stemningen osv, men jeg skal jobbe i julen så får ikke feira så mye.

Hva slags musikk hører du på?
Jeg hører på alt. Og favorittsangen er Brad Paisley med Whiskey Lullaby. Vakker vakker.

Sminker du deg hver dag?
Sminker og sminker meg hver dag. Må ha mascara hver dag, men bortsett fra det så sminker jeg ikke så mye hver dag. Huden må jo også få puste litt :)

Liker du deg så godt i Særp at du kommer til å bo der for alltid?
NEI! Absolutt ikke. Planen er å flytte til Trondheim eller Bergen til sommeren.

Kan jeg bli med deg i kofferten når du skal til Florida?
Hahaha. JA det kan du :)

Når startet du å blogge?
For ett par måneder siden. Satt en kveld å kjedet meg, og vips var jeg i gang!

Topp 3 blogger?
Marie Amanda, Tine og Line.

Hvor ofte fester du?Fet
Nesten hver helg. Litt for mye for å si det sånn.

Bruker du mye penger på klær?
Bruker vel en 2500 i måneden ca. Men noen måneder kjøper jeg ikke noe. Så er litt opp og ned,

Hvilke blogger leser du hver dag?
De jeg leser hver da kan du se til høyre på skjermen din. Ta en titt :)

Liker du julebrus og pepperkaker?
Julebrus liker jeg, men er ikke så glad i pepperkaker. Er noe rart med dem.

Hvor vil du flytte hvis du kan flytte hvor du vil?
Hvis det gjelder hele verden, så må jeg si England. Elsker det landet.

Er du ofte på kino?
Er på kino hvis det er noen filmer som frister. Liker best å se filmer hjemme i sofaen min.

Favorittfilm?
Skjønnheten og udyret! <3

4 kommentarer:

Anonym sa...

Jeg vet ikke om det bare er min skjerm som gjør det, men skrifta på teksten blir mindre og mindre lenger ned. Jeg hadde samme problemet med min egen blogg (en av grunnene til at jeg ikke ville ha blogspot mer) Jeg måtte laste opp spørsmål og svar som et bilde for å få det ordentlig.

TINE sa...

Så artige svar du kommer med:) Du er så søøt jenta mi<3

Nina sa...

Utrolig mange flotte svar! Moro å bli bedre kjent med deg :P Du virker som en utrolig kul jente!

Nina sa...

Det er bra! Det er utrolig mange som bruker denne lip glossen... noe jeg skjønner godt!