tirsdag, mars 31, 2009

You raise me up...

Nå syns jeg det er altfor mye som skjer. Mye triste ting. Våknet i dag av en trist beskjed av mamma. Besten er død. Sovnet stille inn i natt. Han er jo ikke min biologiske bestefar, men han har vært sammen med mormoren min så lenge jeg kan huske, så jeg følte det som han var min bestefar. Er jo bare han jeg husker :) Han har vært syk veldig lenge, så er jo bra for han at han endelig har fått slippe smertene. Utrolig trist er det, så det blir snart enda en begravelse. Jeg HATER det! Kan ikke bare alle leve evig? :)

5 kommentarer:

Katrine Isabell sa...

Sv: Du er¨så søøt jenta mi<3 Det var utrolig trist og høre om Besten din:/ Som jeg sa på nettby også,du skal vite at jeg er her for deg<3

Marianne sa...

Håper det går bra med deg. Det er noe av det verset som er når noen folkater oss.. Men husk at han ville sikkert at du skulle fortsette å ha det bra! =)

Unknown sa...

Ja, enig. Men det skjer ikke på den måten dessverre. Alle må dø en dag /:

Kunne ønske at katten min kunne leve EVIG! ;D

Maria Isabell sa...

Huff da :( Kondolerer! Trist :(

Kristine sa...

uff så utrolig trist :(
skulle også ønske alle levde evig, selv om vi sikkert hadde sett ut som noen innskrumblede rosiner tilslutt, hehe :p