torsdag, mars 26, 2009

Shoes.

Stress, stress, stress. Syns ikke jeg gjør annet enn å stresse for tia. I dag skulle jeg egentlig vært nede på Elexia en tur, men jeg har rett og slett ikke rukket. Og nå er klokka 19.30, så nå er det virkelig uaktuelt! Nå har jeg mest bare lyst til å slenge meg ned på sofaen med en kopp te og en god bok, men jeg har fortsatt ting å gjøre. Har gulver å vaske ferdig. Like greit å bli ferdig med det i dag, for i morgen er det fredag, og da vet jeg at jeg iallefall ikke gidder! I dag har jeg altså ryddet på rommet mitt, og der fant jeg mye jeg har tenkt til å kvitte meg med. Blant annet ett par sko fra GoJane. Rett og slett fordi jeg vet med meg selv at jeg ikke kommer til å bruke de. Var sånn typisk spontan kjøp. Betalte 150,- for de, så tenker å selge de for 100,- siden de er ubrukte. De er størrelse 39, men store allikevel, så jeg mener de er en 38.

Så om noen er interesert er det bare å si i fra :)

12 kommentarer:

Nadia sa...

Hvor høye er de?? :) Er de ikke super høye så er jeg interessert :)

Line og baby❤ sa...

Vet, ser ut som om man har dreti på seg:p

Nei, får ikke dratt imorra :/ Får se den på tv :)

Søndag skal jeg da:)

Anonym sa...

Stresser mye for tiden jeg og, mye å gjøre..

Line og baby❤ sa...

hehe :) Jeg har ikke penger jeg. Mars mnd er jævlig:/

Marianne sa...

De skoene var sinnsykt fine!!

Anonym sa...

Oh. Lekre sko!!

Nadia sa...

sv: Okei :) Jeg sier ifra når jeg har fått penger så får jeg håpe de ikke er solgt til da :)

Ha en fin helg!

Nadia sa...

Helluu igjen!
Hehe, jeg har bestemt meg jeg og vil veldig gjerne ha skoene, men får ikke penger før onsdag tror jeg. Vil du selge meg de?:D

Ina sa...

Nydelig sko!:)

Anonym sa...

Hehe, samme her! Fløy gate opp og gate ned som skikpadder. Konge =) Hehe

Vel, plutselig en dag får du bruk for de. Tror ikke de veltet over økonomien din liksom, så går nok bra ;) hehe

Camilla Didriksen sa...

Stilige sko :)

Nails and Oddities sa...

Utrolig stilige sko (og jeg har helt like ;D )!