torsdag, mars 05, 2009

Nothing else matters.

Begynner først med å beklage min veldig lange og bråe bloggpause. Jeg har rett og slett hatt mye å gjøre, men nå er jeg forhåpentligvis tilbake igjen for fullt! Nå er jeg dessverre blitt syk, igjen. Så jeg gjør vel egentlig ikke noe spennende for tiden.
Ser filmer, serier og syns en smule synd på meg selv. Matlysta er på null og alt er ganske dritt. Meeeen, jeg kommer sterker tilbake :)
Nå er iallefall planen å bli frisk til helgen, for da braker det løs igjen. Min søte Iren har nemlig bursdag i dag, noe som skal feires på lørdag. Og da må man jo være frisk. Nå skal jeg prøve å få i meg en liten matbit, men senere skal jeg svare på spørsmåla som jeg har fått fra dere.
Ha en superfin dag ;*

7 kommentarer:

Katrine Isabell sa...

Jenta miiii! jeg har savna deg:( huff. God bedring gullet<3

Anonym sa...

Hei sandra :) Godt å se at du er tilbake til blogg verden :D.

God bedring vennen <3

Ida Bianca sa...

Den er fra H&M faktisk :) Tusen takk!

marthekey sa...

Så bra at du er tilbake:D Så fin blogg:)
God bedring!

Mina sa...

SV: Tusen takk. Kjøpt på euro sko faktisk.

God bedring!

Krii sa...

god bedring da:D

Tine Carita sa...

Takk for det :D Mye koseligere på blogspot syns jeg! mihi.. det går bra med deg og typen også? dere er så søte