onsdag, april 01, 2009

I wear my sunglasses at night.

Nå er det skikkelig vår ute. Og gud, så deilig det er! Skyfri himmel, sol, fuglekvitter og varme. Bedre enn dette kan det jammen ikke bli akkurat nå. I dag har jeg gått meg en lang tur med Ipoden min. Den må jo lufte deg litt innimellom den å stakkar. Har egentlig ikke tid til å sitte her akkurat nå, men hva gjør jeg ikke for leserne mine. Hvis jeg har noen ;p
Nå skal jeg pakke bagen min og dusje før jeg skal opp til venninna mi. Vi skal nemlig se på kjæresten min og noen andre kamerater spille fotball kamp. Heia Tveter! Etter fotballkampen bærer det av gårde til min søteste Inglo, som jeg skal sove hos i natt. Ha en skikkelig jentekveld, noe som er evigheter siden sist. Gud, som vi skal kose oss. Slenger med ett gamelt "fjortis" bilde jeg fant av meg selv på data'n i går. Litt humor i hverdagen må man ha.
Da ønsker jeg dere alle en fortsatt super onsdag i det vakre vårværet! Gå ut og nyt det :)

Sjekka trutemunn ;p Wohooo!

5 kommentarer:

Kristine sa...

send meg en mail på kristinefargerik@hotmail.com, så kan du få kjøpe kjolen :)

hanne sa...

kjempe søt header! :D

Maja sa...

haha :D kule briller;D

Unknown sa...

SV; Heh, bra at du følger med på oss hver tirsdag da. Da kan du glede deg til neste gang ;-)

Anonym sa...

så fine bilder:)