tirsdag, mars 17, 2009

Paradise Hotel.

Jeg må virkelig si at jeg er blitt hekta, eller avhengig som mange andre ville kalt det. Var veldig skeptisk i begynnelsen til at det skulle komme en norsk versjon av Paradise Hotel, men ble fort veldig fasinert i stedet. Det er så mange forskjellige typer mennesker der. Vet i allefall at hvis jeg hadde vært der, hadde jeg fort røket i tottene på Ida og Noor. Kan ikke fordra de jentene der! Spesielt Ida, syns ho oppfører seg som en liten bortskjemt drittunge innimellom. Mine favoritter er Nanna og Rune. Rune er jo bare helt herlig :) Syns synd på han som møter eksen og han kameraten sin som hadde sex med eksen hans. Hadde klikka for meg i allefall. Så nå gleder jeg meg masse til å se på det sammen med Linneth etter jobb i kveld.



Er det fler som er avhengig? Og i såfall, hvem er favorittene?

5 kommentarer:

Line og baby❤ sa...

Nei får ikke dratt imorra, blakk som en kjerkerotte. Den går på tv, så jeg får ta til takke med det ;D Hadde vært morro om de hadde avgjort det imorgen, men om de ikke gjør det skal jeg dit på fredag;)

Karoline sa...

Rune er favoritten! Noor takler jeg virkelig ikke!

Anniken sa...

Hei!
Takk for kommentar (: Fin blogg du og!

Line og baby❤ sa...

Rune er min favoritt :D Hawwt ;)

Maria Isabell sa...

Jeg likte Mads :'(
Men liker også Iris veldig godt :)