torsdag, mars 05, 2009

It's all about me.

Hvordan møtte du Marius?
Ble kjent med han gjennom eksen min for ca 2-3 år siden. Han er nemlig en god venn av eksen min, og andre felles kamerater. Vi har vært gode venner siden det, og det har utviklet seg til ett vakkert kjærsteforhold.

Hvor lenge har dere vært sammen nå?
16. mars har vi vært sammen i 4 fantastiske måneder.

Hvor ser du deg selv om 10 år?
Forhåpentlig samboer/gift, kanskje ett par barn og ett lite søtt hus.

Nevn den beste tingen med Særp, og den værste:
Vaaanskelig. Den beste må vel være Kullås parken, som er flott med konserter osv på sommeren. Den værste må være all forurensinga fra Borregård og Østre Bydel. Enough said!

Beskriv en perfekt dag for deg:
Våkne opp ved siden av min kjære, spise en god frokost etterfulgt av litt kos. Så shopping med bestejentene mine, og godfylla med alle vennene mine på kvelden. Så legge meg sammen med min kjære. Deeeilig!

Vinter, vår, sommer eller høst?
Vår og sommer. Er en suveren tid :)

Blir du inspirert av andre bloggere, i såfall, hvem?
Inspirert og inspirert. Er jo bare ett tidsfordriv det her, men blir kanskje en smule inspirert av Marie Amanda og Tine. Syns de har så fine, spennende og underholdene blogger.

Hva syns du er best med å blogge?
Jeg kan få ut alle følelsene mine. Uansett om det er sinne eller glede.

Hvilken gutteblogger liker du best?
Må være ærlig å si at jeg ikke har fulgt med på så mange gutteblogger. Men har lest Feddaboy og Ole sin. Så er vel de jeg liker best.

Hvordan er det å være hjelpepleier, og hva er det du liker best ved det?
Det er helt topp! Liker faktisk alt ved det. Gamle mennesker er jo helt rå!!

Hvorfor begynte du å blogge?
Tidsfordriv. Så ble jeg hekta. Hehe.

Hva er den største drømmen du har?
Vinne i lotto! Hvem vil vel ikke det?

Nevn hva du bare mååå gjøre før du dør?
Hoppe i fallskjerm!

Musikksmak?
Mest glad i rock, men kan høre på alt.

Hvem er ditt største idol?
Mormor og mamma. To helt råe folk.

Hva er ditt yndlingsplagg?
Rosa pysjbuksa mi, som ikke er guttevennlig. Boys are stupid, throw rocks at them!

Yndlingstvprogram?
One Tree Hill og Friends.

Yndlingsbutikker?
Gina Tricot, H&M, Carlings og Vinmonopolet.

Yndlingsfilm?
Crank og Hooligans.

Film eller bok anbefaling?
Hooligans. Verdens beste film! Fotball, deilige menn og slåssing.

Ferie anbefaling?
Sunny Beach.

Sminke anbefaling?
Telescopic Carbon Black maskara fra L'Oreal.

7 kommentarer:

BRUDEPARET sa...

SV: Tusen takk for kjempehyggelig kommentar!

Så gøy med spørsmålsrunde! :)

Anonym sa...

du som er herlig snuppa :)
Morsome svar søta.

Lena. sa...

Bra svart ;)
Har vært på den helsekost butikken på Nordby en gang, men det jeg fikk da funka ikke. Men skader jo ikke å prøve igjen :)
Takk for tips <3

Malina sa...

Fint innlegg, telescopic mascaraen er bra!
svaret ditt var helt riktig, men du ble dessverre ikke trukket ut. Ny sjanse igjen i dag, håper du vil bli med :)

marthekey sa...

Så flink du er til å svare! :)
Du og kjæresten er så søte!:)

Malina sa...

prøv deg igjen på konkurransen ;)

Katrine Isabell sa...

Awww,så søt du er a:D Blir du inspirert av andre bloggere, i såfall, hvem? "blir kanskje en smule inspirert av Marie Amanda og Tine. Syns de har så fine, spennende og underholdene blogger." du er så herlig<3 Hihi
Morsomme svar du kom med:) I MISS YOU!