mandag, mars 16, 2009

Dead and gone.

Nå har jeg hatt en liten bloggpause igjen. Rett og slett ikke hatt ork til å blogge, har liksom ikke hatt noe spennende å gi fra meg. Har vel egentlig ikke noe særlig spennende å gi fra meg nå heller, men følte bare for å gi litt lyd fra meg. Dagen i dag startet jeg med en liten joggetur, og en god salat. Endelig fått meg ny ipod så da går det ann å ta seg en littæ joggetur. Er avhengig av musikk hvis jeg skal gidde å bevege på meg utafor døra. Er det flere som er sånn?

Nå har jeg tenkt meg ned i butikken og kjøpe meg no fisk og en pakke røyk. Ja, jeg vet, jeg burde slutte! Har egentlig ikke de store planene for dagen, bortsett fra å hjelpe mamma med noe skolegreier. Har mest lyst til å ligge i senga og kose meg med film osv, men blir liksom så ille lat av det. Og nå som det nærmerer seg sommer og bikinisesong har jeg ikke "råd" til å være lat. Hvem vil vel dra til Thailand halvfeit og bleik?

3 kommentarer:

Anonym sa...

Må ha musikk:-D Søt blogg hadde du også:-)

Ida Bianca sa...

De er venninnen min sine :) Hehe, ja veit de er dødsfine!! De er fra gojane.com :)

Anonym sa...

SV: Ja, kjempesnilt :) Tusen takk, så hyggelig sagt av deg! :D