lørdag, november 29, 2008

Tipsy.

Au. Nå har jeg vondt i hodet. Ble litt mye i går. Var på julebord for kommunen i Kongsten hallen i Fredrikstad. Var veldig artig, og mye MYE folk. Når klokken var ni var jeg ganske full og ville bare hjem til kjæresten. Så jeg fikk tak i Marius og han kom å henta meg. Aldri vært så glad for å komme hjem tidlig før da. Vi tok en liten kjøretur før vi dro hjem å la oss. Utrolig deilig!
Nå skal vi snart ta noen øl igjen før vi skal på Sparta kamp. Håper virkelig på seier i dag! Så blir det vel noe fest eller noe slikt senere. Så nå får jeg hoppe i dusjen og fikse meg litt. Så blogges vi senere eller i morgen :)

Å Sarpsborg by er nydelig. Å Sarpsborg by er nydelig. For vi har øl, fitte og Sparta! Ja Sarpsborg by er nydelig.

2 kommentarer:

Margrete sa...

mmm, jeg og vil ta meg en øl :D

SKN sa...

julebord i mitt hjerte <3