torsdag, november 27, 2008

Christmas time.

Denne jula her blir pyton. Gleder meg ikke i det hele tatt. Julestemning har jeg, men jeg vet at denne jula ikke blir som de andre. Jeg kunne virkelig ønske det, forr jeg er en stor fan av hele juletia og desember. Mine grunner har jeg jo. Sier ikke at denne jula blir pyton uten at det er fakta. Her er mine grunner:

  • Jeg skal jobbe på dagen og mamma på kvelden.
  • Blir den første jula siden broren min døde.
  • Søsteren min er i Florida, så blir første jula uten henne.
  • Jeg skal være hjemme alene!!!

Er det grunner nok eller? Uff. Så jeg har kjøpt meg alle Hjemme Alene filmene sånn at jeg har noe å kose meg med. Da skal jeg tenne i peisen, legge meg under ett pledd og se på det helt til mamma'n min kommer hjem. Da skal ho og jeg kose oss litt, føre jeg skal sove. Jobber dagen på første dag jul også! Kommer til å bombadere mobilen til Marius med "stakkars meg" meldinger. Haha. Stakkars gutten min. Men selv om jeg gruer meg til selve julaften, vet jeg at romjula blir okei. Og førjuls tia. Jeg går rundt å nynner på alle julesangene jeg vet om. Og det er faktisk ganske mange har jeg kommet fram til. Nei nå orker jeg ikke skrive mer. Vi blogges!

5 kommentarer:

SKN sa...

kjære deg.. det er nok grunner! jeg jobbet også forrige jul noen dager, men så er jeg fastlimt til resten av familien, i år igjen uten jobb da o.O

hehe det var Derek i OTH da, jeg tenkte på :*

Linda sa...

ååå :( er kjederlig det med jula når det blir sånn.

Nadine sa...

Det er Megan ja :D

Line og baby❤ sa...

....Her har vi øl, fitte og sparta. Ja, sarpsborg by er nydelig ;D

Tine Carita sa...

Ahhh, deilig med seier ja. Endelig på topp igjen! :D
Liker brunettetilværelsen, men vil så gjerne prøve no nytt. Kan jo alltids farge det tilbake ;-)