tirsdag, november 25, 2008

Savn.

Nå sitter jeg hjemme i sofaen min og er sinnsykt sliten. Dagen min ble ikke helt som forventet. Skulle egentlig være sammen med min kjære Marius etter jobb, men det endte med at jeg måtte jobbe dobbelvakt i dag! Altså fra 7.30 til 22.00!! Gjett om jeg er sliten. Og litt lei. Fikk ikke sett gutten min i dag heller. Ikke sett han siden han dro fra meg på søndagen, etter en super helg sammen. Men i morgen, da skal jeg få være med han igjen <3
Har dere noen forslag?

Nå skal jeg hoppe i dusjen, før jeg kryper opp i senga mi og drømmer søte drømmer. Natti ;*

3 kommentarer:

Margrete sa...

er så lite mrsomt å savne noen eller noe!

SKN sa...

trist å måtte savne noen :/
jeg vet hvordan du har det, eller rettere sagt jeg vet hvordan det er å være borte fra den man er glad i :/

Camilla Didriksen sa...

Er ikke greit å savne noen, vet hvordan det er :)