torsdag, november 27, 2008

Saw 5.

I dag har Marius og jeg vært på kino. Vi var på kino sammen med ett par venner og så på Saw 5. Jeg gleda meg skikkelig til å se den, for jeg hadde hørt at den var ganske ekkel som de andre Saw filmene. Men det var den ikke! Så absolutt ikke. Ble ganske skuffa egentlig. Greit det var ett par skikkelig ekle scener og jeg skvatt værre enn værst ett par ganger, men jeg syns den var mer "krim" aktig enn de andre. Får ikke noe mer enn terningkast 3 av meg.

Var kjempedeilig å være sammen med Marius i dag. Er på mitt lykkligste når jeg er sammen med han. Gleder meg skikkelig til helgen for da skal han sove hos meg igjen . Er så deilig å bare ligge i armkroken hans. Diggdiggdigg! Men nå skal jeg sove. Natti.
Blogges i morgen ;*


2 kommentarer:

SKN sa...

hehe jeg er utav den typen som ikke tør å se noen av saw - filmene :/

Margrete sa...

den skal jeg og se!