fredag, januar 23, 2009

Sko, og kjærestesavn.

Nå har kjæresten min dratt på guttetur til Hafjell. Og jeg savner han skikkelig allerede. Dette blir den første helgen på ca 3 måneder hvor vi ikke sover med hverandre!! Guuud, så uvant det blir. Og på søndag, når han kommer hjem, drar jeg på Hafjell med familien. Baah! Så det blir altså første helge OG uka uten Marius. Men, jeg skal vel klare det :) Hihi.
Så må jeg bare vise dere mine nye sko som jeg fikk i posten her om dagen. Digger dem! Lenge leve GoJane <3


Hva skal dere i helgen?

6 kommentarer:

Camilla Didriksen sa...

Kule sko :D

Lena. sa...

Herlige sko. Hadde ikke gjort noe å hatt de i samlinga. Kos deg på fjellet :)

Line og baby❤ sa...

Fine sko ;D Kos deg med snøen, og pass på armer og bein :p

TINE sa...

Så fine sko du har fått deg baby<3 Jeg savner deg her hjemmeeeee:| ÅÅÅH:( Håper du har det bra på Hafjell,uten knall og fall:D

Siljemor sa...

Så kjempe stilige sko! Likte spesielt det første paret. :)

Anonym sa...

Sv: Det gjør det, så da må det jo "prøves". Om man kan kalle det det:p Hehe
Det er spennende er å se om bloggere ville vært med:)