torsdag, januar 29, 2009

Home. <3

Jeg har aldri, aldri vært så glad for å se Sarpsborg før. Men når vi kom hjem fra Hafjell i stad, og jeg så skiltet "Sarpsborg" fikk jeg skikkelig sommerfugler i magen min. Misforstå meg rett. Jeg har hatt det fint på Hafjell, men jeg har lidd av store kjærsteabstinenser! Dårlig søv, dårlig humør osv. Så når jeg da skjønte at det ikke var lenge til jeg skulle se min kjære igjen, var sommerfuglmagen på plass!
Så nå sitter jeg hos min mor og slapper av litt, før jeg skal være sammen med Marius. Åååh, så deilig det skal bli!

Skal sove hos Linneth fram til søndag, så blir kanskje litt dårlig med blogging i helgen, men skal prøve å iallefall få ut ett innlegg dagen! Så må jeg minne dere om spørsmålsrunden min. Blir glad for masse spørsmål. Og jeg lover å svare på alt! <3

4 kommentarer:

Anonym sa...

Uffda, Sarpsborg er trist:p Men er vel kanskje noe annet om man har en spesiell man må se:)

Sv: Det er jo bra:) Jeg hadde nok ikke takket nei selv;) hehe

Leonore sa...

takk:))

Malina sa...

Så koselig da :)

TINE sa...

ÅÅÅH så bræææ jenta mi<3 hihi Mulig treffet må bli i Oslo for nå ere snakk om at folk fra bergen skal bli med også:O hehe Men det blir koselig da:) Gleder meg til og se deg igjen<3 KOse deg MASSEMASSE med MArius nå da:D