fredag, januar 30, 2009

It's a sick, sick world.

Tittet på VGnett i stad, og ble mildt sagt ganske sjokkert og provosert!

(VG Nett) Politiet har bedt om hjelp fra Kripos og publikum etter at spedbarn ble funnet dødt i en handlepose i en hage i Stavanger fredag.
Babyen ble funnet klokken 0958 fredag i en hage i Stavanger. Politiet ser alvorlig på saken, og har nå bedt om bistand fra Kripos for å gjennomføre den taktiske delen av etterforskningen. Politiet går også bredt ut og ber om hjelp fra naboer for å finne ut hva som har skjedd.


Hva skjer med verden? Hvem kan gjøre sånn mot ett barn? Og i dette tilfellet, kanskje sitt eget? Skjønner virkelig ikke hva folk tenker på lenger. Greit, dette tilfellet er nok en stor tragedie. Er nok mye psykiske problemer som står bak, men hvorfor ikke da søke hjelp? Før det er for sent. Nei jeg må si jeg blir skremt av den verden vi lever i. Blir jo bare verre og verre for hver dag.

Men dette skal ikke oppta for mye av min hjernekapasitet i dag. For nå skal jeg snart drikke og kose med med gode venner. Er fortsatt hos Linneth, hun er dratt på jobb og jeg skal hoppe i dusjen før Inglo kommer. Da braker det løs :) Gleder meg så masse til å se ho igjen. Har ikke sett ho på flere uker. Får litt sånn abstineser merker jeg. Hehe. Så håper jeg dere alle har en fantastisk fredag, og før jeg går minner jeg om spørrerunden min. Ingen som er nysjerrige her??

2 kommentarer:

TINE sa...

Sv: haha du er så søøt jenta mi<3 jeg gleder meg til treff:) KOs deg masse og drekk deg dritæ:D heha det skal jeg i marra;D

Lena. sa...

Fikk skikkelig klump i halsen når jeg så det på nyhetene istad. Finnes for mange som gjør ALT som er til sin egen fordel, blir så skremt :/
Er ille fornøyd med leiligheten hvertfall :)