fredag, januar 09, 2009

Drømmetydning?

Nå har jeg hatt ett par netter med noen rare og ikke særlig morsomme drømmer. Derfor bestemte jeg meg for å sjekke dem ut på http://www.droemmetydning.com/ Jeg er sånn som husker drømmene mine ekstremt godt, og det er ikke alltid særlig festlig. Drømmetydning har jeg alltid vært ganske interisert i, men jeg er også ganske usikker på det. Funker det virkelig? Eller er det bare en haug med humbug?
Så nå skriver jeg de to drømmene mine, og hva det sto om dem på drømmetydning. Altså hva de liksom "betyr".

Drøm1: Min kjære var utro! Jeg gikk inn på ett soverom hvor han og en Irene (Ja,navnet hennes er som stempla i hjernen min!!) lå og rota. De hadde ikke sex, men råklina som rakker'n. Jeg konfronterte Marius med dette, men han skjønte ikke hva som var galt. De hadde jo bare klina. Og poff, så våknet jeg!! Mareritt?? JA!!
Drømmetydningen: Drømmer du din partner er utro vil han eller hun alltid være trofast. Dette gjelder selvsagt bare hvis drømmen er et symbol, og ikke en forutsigelse.

Drøm 2: Jeg er gravid i 7. måned og har gigantiske pupper!! Egentlig det hele drømmen gikk ut på, men guuud så plagsomt. Fant jo aldri noen passende bh'er eller noe. Haha.
Drømmetydningen: Hvis du er kvinne og drømmer du er gravid bør du ta en graviditetstest. Det kan også være en advarsel om at du blir gravid hvis du ikke er forsiktig. Bryster er alltid et godt tegn, uansett hvordan de ser ut.

Så nå tenker jeg for meg selv. Er dette bare noe tull noen folk har skrevet ned fordi de har kjedet seg litt, eller er dette faktisk noe noen har studert og satt seg skikkelig inn i? Drømmetydning nr 1 syns jeg jo var helt suveren :) Vet jo egentlig fra før at kjæresten min aldri kommer til å være utro, men allikvel spennende å tyde drømmen min. Så nå anbefaler jeg dere alle, ha penn og papir ved siden av sengen din hver natt. Og drømmer du noe, skriv det ned med en gang du våkner. Drømmetydning kan faktisk være morsommere enn man tror.
Hva syns du om drømmetydning?

7 kommentarer:

Karoline Refvik sa...

Eg trur at drømma prøva å sei oss noke, men ikkje heilt på den måten en tenke.. Eg kjeme desverre ikkje på et eksempel akkurat no, men satt å snakka med ei venninde om det lenge, og det virka egentli ganske trulig.. Ho hadde lest i ei drømmebok.. Feks at viss man e redd for å bli gravid, og drømme at det blir det, kan det kansje bety at man kan vere redd for uventa ting kjem i livet..

Men uansett så syns eg og at det med drømam virka utruli spennande, kunne egentli tenkt meg og finne om dei har nokke betydning, for eg huska veldi ofte det eg drømme..

Anonym sa...

nåh:) tusen takk:)

Åh eg har drømt om at kjæresten min e utro månge gånga:P Men d e jo ikkje d at eg trur han e d:P Kan jo ikkje nåke for ka eg drømme:)

Så gøy då:) Ja her e ganske fint men i tilegg veldi kjedeli:P

Anonym sa...

heheh aldri helt tenkt over om det er sant eller ikke :p
Men hvem vet, kanskje det er det:p

TINE sa...

jeg drømte at jeg var gravid en gang jeg,og det var jeg jo.men Chrisanderen vår<3 drømmetydning er morro:)

It's Aggy bitch! sa...

artig og lese hehe

Line og baby❤ sa...

ja, akkuratt. bedre å legge ned hele bloggen om man holder på sånn syntes jeg. Drømmetydninger har egentlig ikke interessert meg, frem til nå:p

Anonym sa...

hvis du er inntresert i det så må du nå ikke frykte, det er frykten som holder deg tilbake, det handler om å bare gå i det og ikke tenke.(ikke i alle situasjoner)! men du må også være åpen for å kunne se og vite. mennesker nå tildags er kun noen vettskremte idioter som lar frykten styre, det er ikke på den måten du finner svaret.

men tro meg, du finner mye likheter i drømme som i våken tilstand (av egen erfaring)

vet at du skrev dette for 1 årsiden, men måtte bare kommentere det :)
lykke til